Hoi @Miriamw
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het is een beetje vreemd dat je moeder een abonnement heeft afgesloten op jouw naam. Dit kan namelijk niet want iemand die het abonnement afsluit moet een ID hebben en na controle moet er iemand zijn die zegt dat dit niet de persoon is die op de ID staat en dan kan het contract niet doorgezet worden.
Vraag me dan af hoe je moeder dit heeft kunnen doen. Als het contract op je naam staat dan ben jij verantwoordelijk en zou je eventueel, als er toch gebruik van je ID is gemaakt, fraude dus, aangiften kunnen doen. Ik denk dat je dan daarna een andere weg zou moeten bewandelen binnen Vodafone via een klacht.
Er blijven dus veel vragen en die hoef je van mij niet te beantwoorden, ik werk niet bij Vodafone. Morgen is er iemand van Vodafone hier online aanwezig en die kunnen je verder helpen en kijken wat je kan doen. Vul in ieder geval bij je profielinstellingen al je gegevens in en dan kijkt iemand van Vodafone gelijk met je mee.
Succes en ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen.