1
Vraag
2
Reageer en help mee
n.goossens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo ontkoppelen

Beste lezer,

 

Op mijn account *** is een verkeerd klantnummer gekoppeld van ziggo. 

Klantnummer dat nu is gekoppeld is *** en die moet worden ontkoppeld. Klantnummer staat op naam van ***

 

Klantnummer dat moet worden gekoppeld is ***. Klantnummer staat op naam van ***


*** Privégegevens verwijderd door moderator. Let op; dit is een publiek forum. Wees voorzichtig met privégegevens***

 

Groet,

Nicole Goossens.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @n.goossens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open community en door iedereen te lezen. Het is daarom niet verstandig om je privé gegevens hier te melden. Dit kan je zelf niet meer aanpassen, daarom heb ik gevraagd aan Vodafone om je gegevens hier zo snel mogelijk te verwijderen. Let hier op, mocht je nog eens iets willen plaatsen. 

Vanaf maandag is er weer iemand aanwezig. Zijn naam is @Louis en hij is werkzaam bij Vodafone. Hij kan je account ontkoppelen. Heb nog even geduld en dan helpt hij je verder. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee, dat klinkt niet goed @n.goossens. Ik help je graag hiermee verder! Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Zodra ik de gegevens ontvangen heb, kan ik het Mijn Ziggo account ontkoppelen en kun je daarna zelf het juiste account koppelen. Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic