1
Vraag
2
Reacties
rosavisser1998

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo ontkoppelen van Vodafone account

Beste Vodafone,

 

Vanaf morgen woon ik op mijzelf. Voor mijn nieuwe huis heb ik ook een Ziggo Internet & TV abonnement afgesloten. Echter staat mijn Vodafone account nog gekoppeld op het Ziggo account van mijn ouders, aangezien zij ook Ziggo hebben en ik voorheen thuis woonde.

 

Is het mogelijk om het Ziggo account van mijn ouders los te koppelen van mijn Vodafone account zodat ik mijn eigen Ziggo abonnement hieraan kan koppelen?

 

Hoor graag van jullie!

 

Met vriendelijke groet,

 

Rosa Visser

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rosavisser1998
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven!

 

Heel erg bedankt!!
ik heb vanmorgen gebeld met Vodafone klantenservice en het is al geregeld! Hij heeft het account van mijn ouders losgekoppeld dus ik hoef nu geen nieuw My Vodafone account aan te maken. 

Mijn adres heb ik gisteren al gewijzigd via My Vodafone! 

Alsnog bedankt voor je hulp!

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @rosa,
Welkom op de Community van Vodafone! Gaaf dat je in deze tijd op jezelf gaat wonen! Alvast gefeleciteerd met je nieuwe woning. Ik help je graag hiermee verder. Ik kan het Mijn Ziggo account voor je loskkoppelen. Hierdoor wordt jouw My Vodafone account verwijderd. Je mag daarna een nieuw account aanmaken voor My Vodafone met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo.
Mocht je dit willen, kun je mij dan een privebericht sturen met de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer.
Ik zal je een bericht sturen waarop je mag reageren zodat de gegevens niet openbaar staan. Je ziet dit bericht dadelijk bij je profiel terug. 
Vergeet trouwens niet om je adres te wijzigen bij ons. Indien je aan alle voorwaarden voldoet, worden de extra's geactiveerd zoals de dubbele data en korting op je abonnement. Daarnaast kun je via Mijn Ziggo gebruik maken van het gratis zender pakket en het Veilig Online pakket. 

rosavisser1998
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven!

 

Heel erg bedankt!!
ik heb vanmorgen gebeld met Vodafone klantenservice en het is al geregeld! Hij heeft het account van mijn ouders losgekoppeld dus ik hoef nu geen nieuw My Vodafone account aan te maken. 

Mijn adres heb ik gisteren al gewijzigd via My Vodafone! 

Alsnog bedankt voor je hulp!

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Danjewel voor de terugkoppeling @rosavisser1998. Super dat het al opgelost is. Als het account van Mijn Ziggo is losgekoppelt, dan dienen jouw ouders een nieuw account aan te maken voor Mijn Ziggo. Bij het loskoppelen dient er altijd 1 van de 2 opnieuw aan gemaakt te worden. Controleer dit even voor de zekerheid met je ouders zodat zij ook kunnen inloggen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic