@Steven Vodafone Bedankt voor de hele vlugge en uitgebreide reactie!
Uit jouw reactie maak ik het volgende antwoord op mijn vraag op:
kan ik een Red Together abonnement nemen zonder dat het Ziggo abonnement op mijn eigen naam staat?
Ja, want ik voldoe aan de voorwaarden dat de abonnementen op hetzelfde adres staan, ze hoeven niet op dezelfde naam te staan.
Dit stukje begrijp ik niet helemaal;
Zodra je jouw abonnement hebt aangevraagd (Red Together) en dit is in gegaan, kun je op jouw klantnummer een Red Together Extra abonnement aanvragen met toestel. Dit toestel mag je gewoon aan je vader geven
Ik was in dit geval namelijk specifiek aan het kijken naar de aanbieding voor het toestel dat mijn vader wilt; de iPhone 12: deze kost normaal €909 maar met Red Together €840. Ik dacht dat deze korting alleen gold voor de beheerder/eerste persoon bij dit abonnement. En dus dat hij geen korting krijgt op het toestel met Red Together Extra abonnement. Of krijg je deze korting ook bij Red Together Extra?
Dus ik dacht: ikzelf ben beheerder, sluit Red Together af voor mezelf mét iPhone 12 (en korting), geef het toestel aan mijn vader en sluit een Red Together Extra voor hem af.
Ik hoop dat je me nog volgt…
In ieder geval bedankt voor de hulp!