1
Vraag
2
Reacties
Mark88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo en Vodafone account koppelen

 

 

Beste, 

Graag zou ik mijn Ziggo en Vodafone account koppelen. Momenteel kan ik niet bij My Vodafone inloggen omdat de koppeling ergens is blijven hangen. Dank! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1202Posts
  • 334Oplossingen
  • 461Likes

Hi @Mark88

Bedankt voor jouw privébericht! Voor het mobiele nummer wat je aan mij hebt doorgegeven is geen My Vodafone account (meer) geregistreerd. Wil je eens opnieuw registeren voor My Vodafone? Indien je al een Mijn Ziggo account hebt dan dien je te registeren met een ander e-mailadres voor My Vodafone. 

Een andere optie is dat je in Mijn Ziggo het account (onder Gegevens) het account gaat uitbreiden met My Vodafone. Dan wordt er een My Vodafone account aangemaakt en deze is dan direct ook gekoppeld met Mijn Ziggo.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10328Posts
  • 3225Oplossingen
  • 2433Likes

Hoi @Mark88 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1202Posts
  • 334Oplossingen
  • 461Likes

Hi @Mark88, welkom hier!

Wat onhandig dat je momenteel niet kan inloggen bij My Vodafone! Ik neem graag een kijkje achter de schermen om te controleren wat hier misgaat. 

Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo
 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik voor je aan de slag kan gaan 🙂
 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1202Posts
  • 334Oplossingen
  • 461Likes

Hi @Mark88

Bedankt voor jouw privébericht! Voor het mobiele nummer wat je aan mij hebt doorgegeven is geen My Vodafone account (meer) geregistreerd. Wil je eens opnieuw registeren voor My Vodafone? Indien je al een Mijn Ziggo account hebt dan dien je te registeren met een ander e-mailadres voor My Vodafone. 

Een andere optie is dat je in Mijn Ziggo het account (onder Gegevens) het account gaat uitbreiden met My Vodafone. Dan wordt er een My Vodafone account aangemaakt en deze is dan direct ook gekoppeld met Mijn Ziggo.

Mark88
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Cecilia 

 

Het is deels gelukt. Ik heb nu een nieuw My Vodafone account gemaakt en deze gekoppeld met Mijn Ziggo. Het lukt me alleen niet om in de My Vodafone app op mijn telefoon in te loggen 😞 Ik zou graag de gegevens van mijn eSIM willen zien.

 

Update: alles is al gelukt, dank voor de hulp!

 

 

 

Bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.