VREC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk en privé abbo maar krijg de facturen van zakelijk op privé-emailadres

Ik heb 2 abonnementen en wil de zakelijke facturen op mijn zakelijke e-mailadres binnenkrijgen. Ik krijg ze alleen binnen op privé, wat gek is want in MyVodafone staat het wel goed. Ook de adressering in de factuur zelf is goed, het komt dus alleen aan op het verkeerde e-mailadres.

Iemand een oplossing?

 

Dank alvast.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @VREC 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk vervelend. Nu is dit een particuliere community en ik weet niet of ze je hier kunnen helpen met een zakelijk abonnement. Maar gelukkig is @Cecilia hier op de community aanwezig en die kan al heel veel regelen. Wie weet kan ze dit probleem ook voor je oplossen, maar zeker ben ik niet. Ze is werkzaam bij Vodafone Particulier. 

Heb nog even geduld, Hemelvaartsdag zit er tussen. Zodra ze je bericht heeft gelezen dan zal ze contact met je opnemen. Het kan zijn dat ze je vraagt om contact op te nemen met de zakelijke afdeling. (die zou je natuurlijk ook nog kunnen proberen, mocht het haast hebben - laat dan hier even weten of het is gelukt of niet) 😀

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @VREC . Welkom hier! 

Helaas, ik kan je inderdaad niet helpen hier. Het is vast en zeker een heel simpele aanpassing die even gedaan moet worden, maar ik kan dit niet doen voor zakelijke abonnementen. Neem even contact op met de zakelijke klantenservice, dan komt het vast en zeker goed. Een mooie dag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic