1
Vraag
2
Reacties
Erwin2207

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk abonnement tijdelijk bijkopen

Goedemiddag,

 

Is het ook mogelijk om via een sms je data op te waarden. We hebben een zakelijk abonnement " Consume data from 4GB shared EU data bundle" waarmee de data wordt gedeeld maar deze is inmiddels helemaal verbruikt.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Erwin2207

Oeh, dat is een hele goede vraag! De Vodafone Community is in eerste instantie bedoeld voor particuliere aansluitingen en om die reden reikt mijn kennis wat betreft zakelijke aansluitingen niet heel ver. Toevallig kwam ik wel deze mogelijkheid tegen en deze wil ik sowieso met je delen. Mijn advies in deze is om even te bellen met onze zakelijke dienst, want zij kunnen je alle mogelijkheden veel beter uitleggen. Je kunt ze bereiken op de volgende manieren.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Erwin2207

Oeh, dat is een hele goede vraag! De Vodafone Community is in eerste instantie bedoeld voor particuliere aansluitingen en om die reden reikt mijn kennis wat betreft zakelijke aansluitingen niet heel ver. Toevallig kwam ik wel deze mogelijkheid tegen en deze wil ik sowieso met je delen. Mijn advies in deze is om even te bellen met onze zakelijke dienst, want zij kunnen je alle mogelijkheden veel beter uitleggen. Je kunt ze bereiken op de volgende manieren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic