1
Vraag
2
Reacties
Darkt1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wordt de dagbundel bij Red Unlimited ook verdubbeld als je Ziggo & Vodafone combineert?

Als ik in de app van ziggo / vodafone kijk staat er dat ik 20 GB heb met de tekst er naar van nog 9 dagen.

Maar nu zie ik dat je met een red unlimited abonnement 20gb per dag heb,
maar als je ook ziggo klant bent zou dit verdubbeld worden naar dus 40 GB per dag.

Maar als ik in de app kijk staat er nog steed 20 GB en vanwaar die 9 dagen ipv per dag ?

mvg,
H. Kooistra

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3653Posts
  • 1127Oplossingen
  • 1200Likes

Hi, welkom hier @Darkt1981,

De bundels van Red Unlimited zijn per 1 januari 2025 verhoogd. Het is goed dat je hier dan ook even navraag over doet. Zoals in dit topic aangegeven is het volgende gewijzigd: 

• Het dagtegoed van 10 GB gaat naar 20 GB per dag (NL)
  • De EU-bundel gaat van 40 naar 50 GB per maand (EU)
  • De EU-bundel voor Red Together gaat ook van 40 naar 50 GB per maand (EU)

Bij Red Unlimited is het dus niet zo dat de dagbundel ook nog eens wordt verdubbeld als je Ziggo en Vodafone combineert. Je hebt namelijk al onbeperkt internet. Je start elke dag met 20 GB, zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 2 GB. Heb je meer data nodig? Dan kan je onbeperkt steeds 2 GB extra activeren.

De tekst van 9 dagen staat dus los van de dagbundel bij Red Unlimited, maar wordt weergegeven als tijdsperiode voor wanneer de nieuwe periode start van je maandabonnement, in dit geval februari 2025.

Lees gerust dit topic nog eens rustig door waarin alle informatie staat over de verhoging van de bundels bij Red Unlimited.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3653Posts
  • 1127Oplossingen
  • 1200Likes

Hi, welkom hier @Darkt1981,

De bundels van Red Unlimited zijn per 1 januari 2025 verhoogd. Het is goed dat je hier dan ook even navraag over doet. Zoals in dit topic aangegeven is het volgende gewijzigd: 

• Het dagtegoed van 10 GB gaat naar 20 GB per dag (NL)
  • De EU-bundel gaat van 40 naar 50 GB per maand (EU)
  • De EU-bundel voor Red Together gaat ook van 40 naar 50 GB per maand (EU)

Bij Red Unlimited is het dus niet zo dat de dagbundel ook nog eens wordt verdubbeld als je Ziggo en Vodafone combineert. Je hebt namelijk al onbeperkt internet. Je start elke dag met 20 GB, zodra deze GB's op zijn, activeren wij automatisch 2 GB. Heb je meer data nodig? Dan kan je onbeperkt steeds 2 GB extra activeren.

De tekst van 9 dagen staat dus los van de dagbundel bij Red Unlimited, maar wordt weergegeven als tijdsperiode voor wanneer de nieuwe periode start van je maandabonnement, in dit geval februari 2025.

Lees gerust dit topic nog eens rustig door waarin alle informatie staat over de verhoging van de bundels bij Red Unlimited.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic