1
Vraag
2
Reacties
mycigdem06

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging incasso

Goedenavond,
 
Mijn factuur wordt rond de 20e van mijn rekening afgeschreven. Dit kan maar is een ongunstige datum omdat ik de 26 of 27e mijn salaris krijg. Mijn verzoek is op de 27e of de 28e van de maand van mijn rekening afgeschreven kan worden?

Alvast bedankt

Mijn klantnummer is ,

Tlfnummer is.
Mvg...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Bedankt voor jouw privébericht @mycigdem06! Bij deze is het in orde gemaakt voor beide mobiele nummers die je me hebt toegestuurd. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @mycigdem06 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Als eerst, dit is een open community en alles wat je schrijft kan dus door iedereen worden gelezen. Je wilt niet dat je nummer straks over heel internet rond gaat! Daarom mijn advies, als je zelf nog binnen het uur van plaatsen hier online bent dan kan je je bericht nog aanpassen en je nummer, en klantnummer, verwijderen. Mocht dat niet meer lukken dan zal iemand van Vodafone dit voor je doen. Maar als je zelf nog tijd ziet om het aan te passen, doe dit dan aub!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @mycigdem06
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Het is zeker mogelijk om de datum van de automatische incasso te verplaatsen naar een moment wat beter schikt! Ik help je hier graag bij 🙂 

Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik wel wat extra informatie nodig om deze wijziging voor je in orde te maken. Wil je mij een privébericht sturen met de gevraagde informatie? Dan ga ik voor je aan de slag. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Bedankt voor jouw privébericht @mycigdem06! Bij deze is het in orde gemaakt voor beide mobiele nummers die je me hebt toegestuurd. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e plaatsvinden 🙂

mycigdem06
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, fijne dagen…

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @mycigdem06 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Als eerst, dit is een open community en alles wat je schrijft kan dus door iedereen worden gelezen. Je wilt niet dat je nummer straks over heel internet rond gaat! Daarom mijn advies, als je zelf nog binnen het uur van plaatsen hier online bent dan kan je je bericht nog aanpassen en je nummer, en klantnummer, verwijderen. Mocht dat niet meer lukken dan zal iemand van Vodafone dit voor je doen. Maar als je zelf nog tijd ziet om het aan te passen, doe dit dan aub!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @mycigdem06
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Het is zeker mogelijk om de datum van de automatische incasso te verplaatsen naar een moment wat beter schikt! Ik help je hier graag bij 🙂 

Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik wel wat extra informatie nodig om deze wijziging voor je in orde te maken. Wil je mij een privébericht sturen met de gevraagde informatie? Dan ga ik voor je aan de slag. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Bedankt voor jouw privébericht @mycigdem06! Bij deze is het in orde gemaakt voor beide mobiele nummers die je me hebt toegestuurd. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e plaatsvinden 🙂

mycigdem06
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, fijne dagen…

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic