Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Ik wil graag mijn incassodatum wijzigen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Yes, dat kan zeker geregeld worden @GREED. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd.
Hi @GREED, goedemorgen en welkom hier!
Het wijzigen van de incassodatum kan ik zeker voor je regelen! De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Welke datum heeft jouw voorkeur? Ik hoor het graag, zodat ik de aanpassing voor je kan doorvoeren.
Houd er rekening mee dat na de aanpassing de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de datum van afschrijving rond de gewenste datum zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.
Hey cecilia,
Kan het incassodatum rond de 26ste vallen dat komt voor mij het beste uit. In verband met mijn salaris en zodat ik niet een hele maand hoef te wachten voordat ik kan betalen.
Bedankt voor het reageren en de hulp.
MVG,
GREED
Yes, dat kan zeker geregeld worden @GREED. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd.
@Cecilia @Ik zou ook graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 26ste.
alvast bedankt voor je reactie.
mvg,
Melissa
Hoi @Soares
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het is dan eigenlijk beter om eenmalige topic te openen. Maar nu je hier toch hebt aangegeven moeten we maar even heel hard gaan roepen om @Cecilia. dan weet ze dat deze topic nog om aandacht vraagt.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Ik heb zojuist een reactie geplaatst in jouw eigen topic @Soares 🙂
Hallo, ik zou graag mijn Incassodatum naar de 25e van de maand willen wijzigen. Kan dat? Dank!
Dat kan @asakerboom
Ik zal @Cecilia er even bij roepen, dan ziet die je berichtje. Anders leest ze er overheen, aangezien je in iemand anders z'n topic reageert. Geeft niets, komt goed, heb even geduld en dan helpt Cecilia je.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Hi @asakerboom, welkom hier!
Zeker is dit mogelijk. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. Houd er rekening mee dat na de aanpassing de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de datum van afschrijving rond de gewenste datum zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...