1
Vraag
2
Reacties
nielsschmidt26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen incasso datum

Goedemorgen,

 

Graag wil ik de incassodatum laten aanpassen naar de 27e dag van de maand. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

 

Bedankt alvast.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @nielsschmidt26 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je helpen. Stuur haar een privé bericht via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @nielsschmidt26 
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Je hebt het advies van @Energieboy niet in de wind geslagen en mij via een privéberichtje de benodigde gegevens toegestuurd. Helemaal super! Bij deze heb ik de datum van afschrijving aangepast naar rond en nabij de 27e van de maand. Het is altijd om en nabij een specifieke datum in verband met zon- en feestdagen. Vanaf de factuur van april zal de incasso plaatsvinden op de gewenste datum. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @nielsschmidt26 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je helpen. Stuur haar een privé bericht via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @nielsschmidt26 
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Je hebt het advies van @Energieboy niet in de wind geslagen en mij via een privéberichtje de benodigde gegevens toegestuurd. Helemaal super! Bij deze heb ik de datum van afschrijving aangepast naar rond en nabij de 27e van de maand. Het is altijd om en nabij een specifieke datum in verband met zon- en feestdagen. Vanaf de factuur van april zal de incasso plaatsvinden op de gewenste datum. 

dennisrijntjes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo!

Kunnen jullie ook mijn incasso datum aanpassen naar de 1e van de maand?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dennisrijntjes 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je mijn bericht leest en die informatie doorstuurt naar @Cecilia , dan gaan ze het voor je aanpassen. Weet niet zeker of die datum ook echt lukt, maar ze kijken ernaar en berichten je dan terug!

dennisrijntjes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Cecilia 

Kun je mijn incasso datum aanpassen naar de 1e van de maand?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dennisrijntjes 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je helpen. Stuur haar een privé bericht via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @dennisrijntjes,

 

Ik heb je bericht doorgekregen van mijn collega Cecilia en heb de incassodatum aangepast 🙂 De wijziging is merkbaar twee maanden na de aanvraag, dus dat zal per april zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic