1
Vraag
2
Reacties
L isette

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen afschrijfdatum automatische incasso

Graag wil ik de data van mijn automatische incasso aanpassen naar de 29e dag vd maand (ipv huidige/halverwege de maand).

Is dit mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @L isette

Ik heb de gegevens van mijn collega @Alex doorgekregen en heb de datum van afschrijving verplaatst. De incasso zal nu plaatsvinden tussen de 26e en 29e van de maand. Dit was de laatst mogelijke optie in de maand. 

Zoals @Energieboy eerder al aangaf: '' Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  ''

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @L isette 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @L isette, welkom op de Vodafone Community!

 

Ik zie dat @Energieboy je al van een mooi compleet antwoord heeft voorzien, top! Je mag deze gegevens naar mij in een privébericht sturen 🙂 Dat doe je door rechtsboven op het envelopje te klikken en daarna op de rode knop met een vierkantje en pennetje.

 

De exacte datum kan overigens per maand soms nog verschillen, het vindt dan na de wijziging plaats tussen de 26e en 29e.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @L isette

Ik heb de gegevens van mijn collega @Alex doorgekregen en heb de datum van afschrijving verplaatst. De incasso zal nu plaatsvinden tussen de 26e en 29e van de maand. Dit was de laatst mogelijke optie in de maand. 

Zoals @Energieboy eerder al aangaf: '' Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  ''

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic