1
Vraag
2
Reacties
Fokje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat gebeurt er als mijn abonnement is afgelopen en ik wil wachten totdat de iPhone 13 uitkomt?

Beste Vodafone,

 

Mijn abbonement stopt bijna, ik zou graag een nieuw toestel willen aanschaffen. Graag zou ik de iPhone 13 willen, maar wat nou als die er nog niet is als mijn abbonement al afgelopen is? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fokje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zodra je abonnement is afgelopen, zal je abonnement stilzwijgend doorlopen totdat je het abonnement gaat verlengen of wijzigen. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Daarnaast zal het waarschijnlijk mogelijk zijn dat je vanaf 24 september een pre-order kan plaatsen, want naar verluidt zal eind september het toestel beschikbaar komt. 

Maar je hoeft je geen zorgen te maken, gewoon lekker je huidige abonnement laten lopen en zodra het mogelijk is kan je je abonnement dan verlengen. En dan met een toestel 😉

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fokje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zodra je abonnement is afgelopen, zal je abonnement stilzwijgend doorlopen totdat je het abonnement gaat verlengen of wijzigen. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Daarnaast zal het waarschijnlijk mogelijk zijn dat je vanaf 24 september een pre-order kan plaatsen, want naar verluidt zal eind september het toestel beschikbaar komt. 

Maar je hoeft je geen zorgen te maken, gewoon lekker je huidige abonnement laten lopen en zodra het mogelijk is kan je je abonnement dan verlengen. En dan met een toestel 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic