1
Vraag
2
Reacties
vhs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is er aan het einde van de dag geen downloadsnelheid meer met unlimited databundel prepaid?

Hoi,

Ik zit in Frankrijk met een mifi voor internet. We hebben een unlimited prepaid databundel. Voorheen werkt dit perfect, maar sinds vorige week is de downloadsnelheid veelal 0.0 MB. Internetten is niet te doen, laat staan Ziggo GO kijken of streamen. We hebben de instellingen bekeken (apn) en die stonden goed. Het gekke is dat internetten en ziggo go kijken via een ander vodafone abonnement met hotspot wel goed werkt (maar dat is via werk telefoon en niet unlimited). Waarom werkt de prepaid iunlimited bundel dan niet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Misschien de regels voor Fair Use Policy:
De Vodafone Prepaid Unlimited bundels bieden een onbeperkte databundel in Nederland voor een periode van 1 dag, 3 of 7 dagen. In EU zone 1 kun je 2 GB per dag van je bundel gebruiken. Na het verbruik van deze 2 GB per dag zal toegang tot data uit deze bundel geweigerd worden voor diezelfde dag.

Mifi gebruik kan ook zijn dat deze in het buitenland is geblokkeerd? Heb geen idee, het is maar een gedachten. Je zou een ander simkaartje in je Mifi kunnen stoppen om te zien of dat wel werkt. En anders via een omweg, dat je al wel werkende hebt gekregen, een toestel met hotspot. En gewoon lekker genieten van je vakantie, zonder telefoon 😉😊 (sorry, grapje... ik begrijp wel dat je graag altijd online wil zijn, dat wil ik ook 😎).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Misschien de regels voor Fair Use Policy:
De Vodafone Prepaid Unlimited bundels bieden een onbeperkte databundel in Nederland voor een periode van 1 dag, 3 of 7 dagen. In EU zone 1 kun je 2 GB per dag van je bundel gebruiken. Na het verbruik van deze 2 GB per dag zal toegang tot data uit deze bundel geweigerd worden voor diezelfde dag.

Mifi gebruik kan ook zijn dat deze in het buitenland is geblokkeerd? Heb geen idee, het is maar een gedachten. Je zou een ander simkaartje in je Mifi kunnen stoppen om te zien of dat wel werkt. En anders via een omweg, dat je al wel werkende hebt gekregen, een toestel met hotspot. En gewoon lekker genieten van je vakantie, zonder telefoon 😉😊 (sorry, grapje... ik begrijp wel dat je graag altijd online wil zijn, dat wil ik ook 😎).

vhs
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

Bedankt voor je antwoord. Ik lekker naief denken dat onbeperkt ook echt onbeperkt is. Zeker aangezien wij nu vanuit ons huis in Frankrijk ook vanuit huis werken. Overdag gaat het voor het werk prima, maar na 6 uur is het dan kennelijk ook echt op. Nooit een probleem mee gehad, nu wel. In het weekend werkte het idd beter om even mail, nieuwe of OS te checken.

Nog maar even verder kijken wat andere opties zijn om toch meer data te hebben en anders idd minder schermtijd...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic