Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Hoi!
Ik wil graag mijn abonnement verlengen, en koos daarbij voor een Galaxy s20, top ding natuurlijk, maar bij het verlengen, nadat ik alles naar wens heb ingevuld qua data et cetera, zijn de eenmalige kosten hoger dan dat ik heb aangegeven. Als ik bijvoorbeeld uitkies dat ik maar 48 euro wil bijbetalen, geeft de site in het winkelwagentje aan dat de eenmalige kosten 96 euro zijn. Dit gebeurd ook als ik aangeef wanneer ik bijvoorbeeld 120 euro wil bijbetalen, dan zijn de uiteindelijke eenmalige kosten hoger.
Welkom op de Community van Vodafone. Ik leg je graag meer uit over de toestelkosten en het aanvragen van een toestel. Zoals je waarschijnlijk weet, is het bedrag wat je maandelijks voor je toestel betaald een lening. Voor de kosten van het toestel is er gekozen om minimaal 48,00 euro eenmalig te betalen (exclusief de thuiskopieheffing) waardoor de lening lager is.
Ik heb gelijk dan ook onze website erbij gepakt om een toestel te selecteren waarmee ik een abonnement wil afsluiten en het probleem wil achterhalen.
Vervolgens kom ik in het volgende scherm uit:
De kosten zijn dan ook gelijk gebleven. De eenmalige kosten zijn hetzelfde gebleven. Het enige wat erbij gekomen is, zijn de aansluitkosten. (In het eerste scherm staan deze een stuk lager). Dit heb ik ook gedaan met het verlengen:
Zodra ik verder ga, kom ik inderdaad hetzelfde issue tegen:
Ik ga dit intern aankaarten. Dankjewel hiervoor. Ik help je graag verder met het afsluiten van een nieuw abonnement. Ik heb je een privebericht gestuurd.
Welkom op de Community van Vodafone. Ik leg je graag meer uit over de toestelkosten en het aanvragen van een toestel. Zoals je waarschijnlijk weet, is het bedrag wat je maandelijks voor je toestel betaald een lening. Voor de kosten van het toestel is er gekozen om minimaal 48,00 euro eenmalig te betalen (exclusief de thuiskopieheffing) waardoor de lening lager is.
Ik heb gelijk dan ook onze website erbij gepakt om een toestel te selecteren waarmee ik een abonnement wil afsluiten en het probleem wil achterhalen.
Vervolgens kom ik in het volgende scherm uit:
De kosten zijn dan ook gelijk gebleven. De eenmalige kosten zijn hetzelfde gebleven. Het enige wat erbij gekomen is, zijn de aansluitkosten. (In het eerste scherm staan deze een stuk lager). Dit heb ik ook gedaan met het verlengen:
Zodra ik verder ga, kom ik inderdaad hetzelfde issue tegen:
Ik ga dit intern aankaarten. Dankjewel hiervoor. Ik help je graag verder met het afsluiten van een nieuw abonnement. Ik heb je een privebericht gestuurd.
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...