1
Vraag
2
Reacties
Gemini030

Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Vraag over Red Together Extra

Ik heb voor mijn echtgenoot ook Red Together Extra besteld. Aan de telefoon werd me gevraagd of ik een ‘maandelijks opzegbaar’ of een ‘2-jarig’ contract wilde. De maandkosten waren hetzelfde, dus ik heb gekozen voor ‘maandelijks opzegbaar’, maar vraag me ondertussen wel af waar de verschillen tussen die twee contractvormen dan wel zitten? 

Bijvoorbeeld: als je voor 2 jaar afsluit, is dan gegarandeerd dat het maandbedrag gedurende die periode niet wordt verhoogd, terwijl dat bij de andere contractvorm wel kan gebeuren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Bij een maandabonnement voor Red Together Extra blijft de prijs hetzelfde als voor 2 jaar.
Dit is vooral fijn als je toestel defect is, binnenkort een nieuw toestel wilt of eventueel geen 2 jaar aan het abonnement wilt vastzitten. Hierdoor kun je makkelijker een toestel aanschaffen of uit het Red Together abonnement stappen.
@Energieboy @Gemini030  

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gemini030 
Voorheen was het dat je per maand 1,- euro extra betaalde als je een maand abonnement neemt. Maar volgens deze webpagina van Vodafone zie ik nu geen verschil meer. Dus of je nu een maand Together Extra neemt of 2 jaar, dat maakt voor het maand bedrag niets meer uit. 

Of ze nu het maand bedrag kunnen verhogen, dat weet ik niet. Normaal gezien ben je een maand abonnement aangegaan voor die prijs en dan heb je stilzwijgende verlenging voor hetzelfde bedrag waar je het voor hebt afgesloten. Maar dat is wat ik op dit moment bedenk, omdat dit ook zo gaat met jaar contracten. 

Ik weet dus niet zeker hoe het zit en daarvoor zul je moeten wachten tot maandag, dan is er weer iemand van Vodafone op de community aanwezig om hier meer over te vertellen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Bij een maandabonnement voor Red Together Extra blijft de prijs hetzelfde als voor 2 jaar.
Dit is vooral fijn als je toestel defect is, binnenkort een nieuw toestel wilt of eventueel geen 2 jaar aan het abonnement wilt vastzitten. Hierdoor kun je makkelijker een toestel aanschaffen of uit het Red Together abonnement stappen.
@Energieboy @Gemini030  

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

TOP!
Bedankt voor deze info @Steven Vodafone.
Dat wist ik dus niet helemaal zeker, maar nu wel 🙂

Dan is maand dus een goede keuze voor de TS 

Ping

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb ook extra maandelijks opzegbaar gekozen voor mijn echtgenoot , 

Moet ik nu iedere maand handmatig verlengen, of gaat automatisch tot opzegging? @Louis 

 



Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nee hoor @Ping 
Dat verlengen gaat automatisch en wil je opzeggen dan heb je 1 maand opzegtermijn. Lekker makkelijk dus! Het zou wat zijn dat je elke maand zou moeten verlengen, dat vergeet je natuurlijk. Dus je kan rustig blijven ademhalen, dit gaat lekker automatisch 🙂 

Zoals te lezen, mijn reactie op je eigen topic.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic