Hoi @Pierre1946
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Vodafone doet altijd een voorstel, soms is dit positief en soms is het gewoon een voorstel die je beter NIET kan aannemen. Ik zou dan lekker gewoon je abonnement door laten lopen en pas overstappen naar een nieuw abonnement als het wel een voordeel is. Let overigens wel op, het kan zijn dat je kortingen hebt gekregen die stopt na je abonnement (van 1 of 2 jaar). Als dat het geval is dan kan het zijn dat je straks meer moet betalen en dan is het wel een voor voorstel. Overigens heb ik het niet over de ZiggoVodafone combinatie korting, die blijf je natuurlijk gewoon behouden. Maar het kan zijn dat je toen extra korting hebt gekregen die na je abonnement komt te vervallen. Dit kan je terug vinden in je contract en mocht je die niet hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag of je abonnement prijs blijft zoals die nu is. Als dat zo is, lekker gewoon blijven bij je huidige abonnement 🙂