1
Vraag
2
Reacties
Bibi1304

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone ziggo voordelen bij alleen internet en kabeltv abonnement?

Krijg je ook de voordelen van Vodafone en Ziggo als je geen digitale tv hebt? Ik vind allerlei tegenstrijdige info en ook de klantenservice zegt 2 verschillende dingen. Ben al jaren ziggo en Vodafone klant. Sta op het punt om weer te verlengen maar omdat ik niet weet of ik nu nog in aanmerking kom voor de extra's durf ik niet iets af te sluiten. Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan geven.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Bibi1304

Wat leuk dat je weer wilt gaan verlengen bij Vodafone! Wat betreft de Gratis Extra's heb ik goed nieuws. Ook zonder Digitale TV bij Ziggo kom je hiervoor in aanmerking. De enige kanttekening hierbij is dat je niet gebruik kunt maken van het gratis tv-pakket bij Ziggo. Hiervoor is Digitale TV vereist. Wel kun je dus zonder Digitale TV gebruik maken van de korting op je abonnement en de dubbele data. 

Hieronder vind je de voorwaarden: 

De extra voordelen gelden voor klanten met een één van de onderstaande abonnementen voor vast internet van Ziggo en een van de genoemde mobiele abonnement van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd zijn.
 

De abonnementen die gelden voor Ziggo:

  • Een abonnement met vast internet voor consumenten van Ziggo (waaronder Connect Start, Complete, Max en Giga) Een extra tv-pakket ontvang je alleen wanneer je ook digitale televisie in je pakket hebt.

De Vodafone abonnementen die gelden:

  • Minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement. De € 2,50 korting geldt alleen voor Start en Red Together Extra abonnementen aangesloten of verlengd op of na 4 maart 2019. De € 5,- korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Bibi1304 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Volgens mij is het nu zo dat als je Ziggo hebt, maakt niet uit wat, dat je dan korting krijgt als je Vodafone er bij neemt. Maar voor de zekerheid kunnen we even wachten op iemand van Vodafone. Misschien dat @Cecilia je hier iets meer over kan uitleggen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Bibi1304

Wat leuk dat je weer wilt gaan verlengen bij Vodafone! Wat betreft de Gratis Extra's heb ik goed nieuws. Ook zonder Digitale TV bij Ziggo kom je hiervoor in aanmerking. De enige kanttekening hierbij is dat je niet gebruik kunt maken van het gratis tv-pakket bij Ziggo. Hiervoor is Digitale TV vereist. Wel kun je dus zonder Digitale TV gebruik maken van de korting op je abonnement en de dubbele data. 

Hieronder vind je de voorwaarden: 

De extra voordelen gelden voor klanten met een één van de onderstaande abonnementen voor vast internet van Ziggo en een van de genoemde mobiele abonnement van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd zijn.
 

De abonnementen die gelden voor Ziggo:

  • Een abonnement met vast internet voor consumenten van Ziggo (waaronder Connect Start, Complete, Max en Giga) Een extra tv-pakket ontvang je alleen wanneer je ook digitale televisie in je pakket hebt.

De Vodafone abonnementen die gelden:

  • Minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement. De € 2,50 korting geldt alleen voor Start en Red Together Extra abonnementen aangesloten of verlengd op of na 4 maart 2019. De € 5,- korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic