Beste Vodafone,
We hebben 1,5 maand terug een abonnement omgezet van KPN naar Vodafone van mijn vrouw. Helemaal online via de website en dat verliep eigenlijk super! Pakketje via PostNL en werd snel geleverd.
Vorige week wilden ik ook mijn eigen abonnement omzetten van KPN naar Vodafone. Ik had een kleine vraag en dacht laat ik contact op nemen met de klantenservice. Vraag werd netjes beantwoord en vroeg of ik gelijk het abonnement wilden afsluiten. We hebben gelijk doorgepakt en alles geregeld. Ik hoorde niks en zag later dat Dynalogic in mijn SPAM folder stond. Ik geprobeerd een afspraak te maken maar geen succes was al terug gestuurd na paar dagen.
Klantenservice opnieuw gebeld en werd snel weer opnieuw verzonden en gelijk een afspraak gemaakt voor portering. Gelijk een afspraak met Dynalogic gemaakt. Vandaag kwam een meneer langs van Dynalogic die niet echt zin had in zijn job en erg snauwde.
Nu blijkt we willen dat het abonnement wordt afgeschreven van een betaalrekening zonder betaalpas. Volgens de meneer was dat niet mogelijk en ging gelijk zonder enige oplossing weg.
Klantenservice van Vodafone kan niet veel anders doen dan opnieuw een afspraak maken. Ik heb zelf daar weinig vertrouwen in omdat Dynalogic al jaren dit soort praktijken na houd.
Wat ik mij nu afvraag ik heb al een abonnement en 1,5 maand terug heb ik nog een abonnement afgesloten en deze konden wel van deze rekening afgeschreven worden en de oudste wordt al jaren afgeschreven.
Vodafone wil niet mee werken om mij als klant behalve als ik een pinpas aanvraag voor mijn betaalrekening of dat het van mijn pinpas rekening wordt afgeschreven. Ik ben hier niet mee eens.
Ik wil graag al mijn abonnementen bij 1 provider en dat is dus nu niet mogelijk. Graag zie ik mijn twee andere abonnementen worden vrij gegeven van contract zodat ik alles kan onderbrengen naar een provider die mij wel als klant wilt.
Het is toch apart dat:
- Zelfs in 2021 nog niet mogelijk is om een iDeal linkje gestuurd kan worden en een andere methode om de betaalrekening te controleren.
- Dat iemand een diesel busje naar mij toe moet rijden om mijn rekening te controleren
- Zelfs als je al jaren een abonnement hebt en ook wordt geïncasseerd dan ze opnieuw moeten valideren.