Naomiadvokaat
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone en ziggo ontkoppelen

Goedendag

Ik heb perongeluk mijn ziggo account en vodafone gekoppelt nu kan ik niet meer inloggen op ziggo met mijn ziggo gegevens.

ik wil dit graag veranderen maar kan het nergens vinden.

kan iemand mij hier bij helpen ? 

 

mvg naomi

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11188Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

Dankjewel voor de gegevens @Naomiadvokaat, Ik heb je Mijn Ziggo account verwijderd. Je mag een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor My Vodafone. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9276Posts
  • 2939Oplossingen
  • 2048Likes

Hoi @Naomiadvokaat 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geef Vodafone dan een seintje. Ze kijken graag even met je mee. Vul ook in dit geval je profielgegevens alvast in. Dan kunnen ze meteen met je meekijken. Heb je andere vragen? 

Meer info, lees deze topic:
https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Ont-koppelen-van-My-Vodafone-en-Mijn-Ziggo/ba-p/2...

Naomiadvokaat
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel kom er nog steeds niet echt uit dus ik bel morgen vodafone wel even haha

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9276Posts
  • 2939Oplossingen
  • 2048Likes

Gewoon even je profielinstellingen bijwerken en dan helpen ze je hier wel verder. Dit zal dan morgen zijn, want dan is er weer iemand online van Vodafone om je te helpen. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11188Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

Hoi @Naomiadvokaat, ik help je graag verder met het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Ik heb je hierover een privebericht gestuurd. Mocht je hierover al contact opgenomen hebben, dan hoor ik het natuurlijk ook graag! 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11188Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

Dankjewel voor de gegevens @Naomiadvokaat, Ik heb je Mijn Ziggo account verwijderd. Je mag een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor My Vodafone. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

Uitgelicht topic