arlettelamers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone en ziggo ontkoppelen

Hi,

 

ik ben verhuisd van een studentenwoning naar een appartement. In de studentenwoning stond het Ziggo abonnement op mijn naam en was hieraan ook mijn vodafone abonnement gekoppeld. Dit abonnement is overgedragen aan een huisgenoot en staat nu ook op haar naam. In mijn huidige appartement heb ik ook een ziggo abonnement (op mijn naam), maar wanneer ik Vodafone probeer de koppelen, krijg ik de melding dat mijn nummer al gekoppeld is. Ik wil dus graag mijn vodafone abonnement bij het  studentenwoning-abonnement ontkoppelen en koppelen aan mijn nieuwe huidige abonnement. Hoe doe ik dit?

alvast bedankt!

vriendelijke groet, Arlette.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @arlettelamers
Een warm welkom op de Vodafone Community!

We gaan er samen voor zorgen dat jouw Vodafone account verwijderd wordt van jouw oude studentenwoning abonnement, zodat je deze kan koppelen aan je huidige Mijn Ziggo account. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig, namelijk:
Naam contractant:
Adres (studentenwoning + nieuwe adres):
Klantnummer Vodafone:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone account: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Wil je deze gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje? Je kunt een privébericht sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @arlettelamers
Een warm welkom op de Vodafone Community!

We gaan er samen voor zorgen dat jouw Vodafone account verwijderd wordt van jouw oude studentenwoning abonnement, zodat je deze kan koppelen aan je huidige Mijn Ziggo account. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig, namelijk:
Naam contractant: