Hi @Kay5
Super bedankt voor jouw privéberichtje met daarin alle informatie! Daarmee kon ik zeker uit de voeten. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw moeder verwijderd. Dit betekent dat zij met haar eigen e-mailadres nu een account voor Mijn Ziggo kan registeren. Zo wordt dat echt haar account.
Jij kunt dus jouw Vodafone account gewoon blijven gebruiken met je eigen gegevens. Voor de Gratis Extra's (dubbele data en korting) is het alleen van belang dat je ervoor zorgt dat het Vodafone abonnement op het adres van jouw vader komt te staan. Controleer dit voor de zekerheid in My Vodafone. De activatie van de Gratis Extra's werken dus puur op basis van adresgegevens en niet op een koppeling tussen My Vodafone en Mijn Ziggo. Mocht je het al fijn vinden om jouw Vodafone account te koppelen met het Mijn Ziggo account van jouw vader, dan kan dat natuurlijk. Dit kan als volgt:
Vanuit My Vodafone
Log in op My Vodafone
Ga naar 'Profiel'
Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'.
Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'. Heeft jouw vader nog geen account voor Mijn Ziggo geregistreerd? Kies dan voor '' Account uitbreiden'.