1
Vraag
2
Reacties
Denice-S

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone en ziggo account ontkoppelen

Ook ik zou graag mijn vodafone en ziggo account weer ontkoppelen aangezien het ziggo account van mijn ouders is. 
Ik had gelezen dat mijn ouders dan weer een nieuw mijn ziggo account moeten aanmaken, kan dit wel met de email die ze voor de koppeling al hadden gebruikt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2865Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Denice-S
Bedankt voor jouw privéberichtje! Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw ouders losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Jouw ouders kunnen zich nu opnieuw voor mijn Ziggo registeren met hun eigen e-mailadres. Dat kan via deze pagina. Laat je weten of alles is gelukt :)? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2865Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Denice-S
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Jouw ouders kunnen zich dan vervolgens weer opnieuw registeren voor Mijn Ziggo met hun eigen e-mailadres. Om dit in orde te maken heb ik uiteraard wel iets meer gegevens van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam (e-mailadres) My Vodafone/Ziggo:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar jouw inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik voor je aan de slag kan gaan 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2865Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Denice-S
Bedankt voor jouw privéberichtje! Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw ouders losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Jouw ouders kunnen zich nu opnieuw voor mijn Ziggo registeren met hun eigen e-mailadres. Dat kan via deze pagina. Laat je weten of alles is gelukt :)? 

Denice-S
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hi, bedankt voor het ontkoppelen

We hebben geprobeerd om een nieuw account aan te maken maar we krijgen dan de melding dat er al een account bestaat met dit email adres.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2865Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

@Denice-S Ik vermoed dat je ouders dan in het verleden al eens een account hebben aangemaakt met dat e-mailadres. Misschien een My Vodafone account? Ik dubbelcheck het in ieder geval graag voor je. Wil je mij in een privéberichtje het e-mailadres toesturen waar het om gaat?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2865Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Bedankt voor je privéberichtje @Denice-S. Mijn vermoeden klopte. Met beide e-mailadressen die je naar mij toe hebt gestuurd is een account voor My Vodafone geregistreerd. Om die reden krijg je dus deze foutmelding te zien. Er zijn 2 opties: 

1. Registreren voor Mijn Ziggo met een ander e-mailadres
2. Eén van beide My Vodafone accounts koppelen met Mijn Ziggo. Je kunt het My Vodafone account dan uitbreiden. Dit doe je door in te loggen op My Vodafone en onder het kopje 'profiel' ga je naar 'My Vodafone account' en klik je op ' Account instellen'. Je hebt daar de optie om het al bestaande My Vodafone account uit te breiden met de gegevens van Ziggo. Het Mijn Ziggo account wordt dan op die wijze geregistreerd en krijgt dezelfde inloggegevens als het betreffende My Vodafone account.

 

Denice-S
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is gelukt, dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic