mike1123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Ziggo account ontkoppelen.

Hallo,

 

Graag wil ik mijn vodafone en ziggo account ontkoppelen. Iemand die mij hierbij kan helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @mike1123. Ik heb je My Vodafone account ontkoppelt van het Mijn Ziggo account. Dit betekent dat je een nieuw My Vodafone account aan mag maken via de mail die ik verstuurd heb naar je. Dit mag je doen met een e-mailadres wat nog niet gebruikt wordt bij ons of bij Ziggo. Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @mike1123,
Welkom op de communit van Vodafone. Het is zeker mogelijk om je My Vodafone en Mijn Ziggo account te ontkoppelen. Ik help je graag hiermee verder. 
Kun je mij een privebericht sturen via hier met daarin de volgende gegevens:
- Voor en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummmer
- E-mailadres en laatste 4 cijfers van mijn bankrekeningnummer

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @mike1123. Ik heb je My Vodafone account ontkoppelt van het Mijn Ziggo account. Dit betekent dat je een nieuw My Vodafone account aan mag maken via de mail die ik verstuurd heb naar je. Dit mag je doen met een e-mailadres wat nog niet gebruikt wordt bij ons of bij Ziggo. Laat je weten of het gelukt is? 

Robert.59

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil ook mijn Vodafone en Ziggo account ontkoppelen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Robert.59, goedemorgen!

Dat kan geregeld worden en ik help jou hier graag bij verder. Wil je mij een privéberichtje  sturen via hier met daarin de volgende gegevens:
- Voor en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum 
- Mobiel nummer
- Gebruikersnaam van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account
- Laatste 4 cijfers van mijn bankrekeningnummer

Robert.59

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Cecilia

Ik kan niet reageren via de link in jou antwoord. 

Graag nieuwe link.

Groeten Rob van Schaik Kornet 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Robert.59, je kunt mij of mijn collega een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan hier op de Community, een bericht op te stellen en de ontvanger te kiezen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Robert.59

Hartelijk dank voor jouw privéberichtje met de aanvullende gegevens. Bij deze heb ik het My Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu een nieuw account registeren voor My Vodafone via deze pagina. Hiervoor gebruik je een ander e-mailadres dan het e-mailadres welke je gebruikt voor Mijn Ziggo. Op deze wijze creëer je twee afzonderlijke accounts.

hannahenjos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen vodafone en ziggo. Hebben ziggo abonnement tv en internet en vodafone mobiel  abonnement. Meldingen voor vodafone mobiel komen op mijn kpn mobiel nummer terecht. Deze laatste is geconnect aan ziggo abonnement. 

hannahenjos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone is nu ontkoppeld. Nu kan ik niet meer inloggen in mijn ziggo app!!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @hannahenjos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste was om een eigen nieuwe topic te openen. Het is een beetje verwarrend en lastig om te zien dat je een vraag hebt. Ik zal @Cecilia even vragen om je te helpen. Ze is werkzaam bij Vodafone en misschien dat ze je vraag ook wil loskoppelen van de originele vraag. 

Heb even geduld, Hemelvaart valt er tussen. Zodra Cecilia het heeft gelezen zal ze je antwoorden. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @hannahenjos . Welkom hier! 
Je geeft aan dat je niet meer in de MijnZiggo app kunt inloggen. Wat voor melding krijg je? Op het mailadres dat je hier gebruikt, zie ik geen MYvodafone of MijnZiggo account gekoppeld. Kan het zijn dat je een nieuw MijnZiggo account moet registreren en wil je dit eens proberen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic