Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
Venlonaer

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone app stopt er mee

Elke keer als ik de app open om te kijken hoeveel gb ik nog heb om het aantevullen stopt de app. Als ik via sms 4000 gb aanvullen verstuur krijg ik ook geen melding meer. 

13 Reacties 13
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 11243Posts
  • 3403Oplossingen
  • 2832Likes

Hoi @Venlonaer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Al via de website geprobeerd? My Vodafone via je browser.
De app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? (Geen beta versies op je telefoon?) 

Venlonaer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App verwijderd Vodafone gebeld die hebben internet gereset maar nog niks 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 11243Posts
  • 3403Oplossingen
  • 2832Likes

En via de browser?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 19Oplossingen
  • 35Likes

Hi @Venlonaer, welkom op de Community!

Wat balen dat de App continue stopt. Mocht het nog spelen, dan ben ik benieuwd naar een aantal zaken.

Crasht hij daadwerkelijk? Krijg je daar ook een melding van op je telefoon? Heb je een ander toestel waarop je de App kunt installeren en kijken hoe dat gaat? 

Venlonaer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De app op een tablet en 2 gsm gezet en bij alle 3 stopt hij op het moment dat ik op de tegoed knop druk. App verwijderd maar ook dat werkt niet. Als ik hem wil aanvullen dan krijg ik normaal een melding je zit op 80% van he tegoed. Ga ik aan vullen dan krijg ik ook geen melding dat dit gelukt is wat normaal wel zo is.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 19Oplossingen
  • 35Likes

Hmm, dat is vreemd. Mogelijk gaat het hier een bug. Welke versie My Vodafone App is geïnstalleerd? Op welke besturingssysteemversie draait je telefoon? Werken andere functies binnen de My Vodafone App wel? Lukt het activeren van extra data wel via de browser? Deze informatie is bruikbaar voor het onderzoeksteam, vandaar dat ik uitkijk naar je reactie.

Venlonaer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan alle andere dingen wel zien. ik heb nu gekeken en de app start langzaam op als ik op tegoed druk. na 2 minuten krijg ik de info te zien. hoe kan ik via de browser aanvullen doen . welek site is hier voor ?

 

Venlonaer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

app versie 7.2.1
Andriod 13 

en hoe activeer ik extra dt in de browser.
ik krijg ook geen melding meer dat ik op 80% zit

Venlonaer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds problemen . afgelopen weekend een film dtreamen en elke keer tijdens het kijken verspringt of stopt de film.
aanvullen via 4000 kan ik wel doen maar krijg nog steeds geen melding dat het gelukt is  dus weet ook niet of het aangevuld is . de app opend langzaam en als ik dan op tegoed klik opend hij heel langzaam de pagina.   normaal krijg ik een melding dat ik op 80% zit en kan ik aanvullenm aar ook die melding krijg ik niet. ik keek gisterne in de app en zag dat ik nog maar 200 mb had en ook nu geen melding van aanvullen 2000 gb. 
vodafone heeft de klacht in behandeling maar nog steeds geen reactie wat ze er gaan doen of dat ze er mee bezig zijn .

wat moet ik nog meer doen dan wat ik al gedaan heb andriod versie 13  app versie 7.2.1 
app verwijderd en opnieuw erop gezet maar geen resultaat. ik heb onbeperkt data maar op deze manier werkt het voor geen meter.  

Venlonaer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds problemen . afgelopen weekend een film dtreamen en elke keer tijdens het kijken verspringt of stopt de film.
aanvullen via 4000 kan ik wel doen maar krijg nog steeds geen melding dat het gelukt is  dus weet ook niet of het aangevuld is . de app opend langzaam en als ik dan op tegoed klik opend hij heel langzaam de pagina.   normaal krijg ik een melding dat ik op 80% zit en kan ik aanvullenm aar ook die melding krijg ik niet. ik keek gisterne in de app en zag dat ik nog maar 200 mb had en ook nu geen melding van aanvullen 2000 gb. 
vodafone heeft de klacht in behandeling maar nog steeds geen reactie wat ze er gaan doen of dat ze er mee bezig zijn .

wat moet ik nog meer doen dan wat ik al gedaan heb andriod versie 13  app versie 7.2.1 
app verwijderd en opnieuw erop gezet maar geen resultaat. ik heb onbeperkt data maar op deze manier werkt het voor geen meter.  

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 19Oplossingen
  • 35Likes

@Venlonaer Dank voor het toelichten. Ik zie dat er inderdaad een case is aangemaakt omtrent dit probleem. Helaas is het drukker dan gebruikelijk, waardoor de case nog open staat. Desalniettemin volgt er hoe dan ook een reactie. Sorry dat we om je geduld moeten vragen. 

Venlonaer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vincent 

Hoelang moet ik nog wachten tot ik iets te horen krijg .

de problemen zijn nog steeds niet opgelost.

Service is ver te zoeken bij Vodafone op deze manier. 
als ik reageer op de mail dan krijg ik de melding mailbox vol sorry . 
misschien een idee om Gmail te gebruiken daar is meer opslag namelijk.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 11243Posts
  • 3403Oplossingen
  • 2832Likes

"Helaas is het drukker dan gebruikelijk", zegt @Vincent 
Misschien is dat ook de reden waarom de mailbox van Vodafone vol zit. En een bedrijf aanspreken met een gmail account is ook niet professioneel. En nee, zo lang wachten op een antwoord is zeker niet professioneel! Vervelend dat het zo lang moet duren, ik heb Vincent nog even bij naam genoemd, dan weten we zeker dat hij je niet vergeet 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic