1
Vraag
2
Reacties
Kuyper

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone & Ziggo Mobile

Jaren lang tevreden lid van Tip.nl, Wish, AtHome, Ziggo, wat zou het in het totaal zijn 25-30 jaar
maar nu krijgen we daar vodafone bij leuk joh, we bellen de eerste keer niet bereikbaar.

Zeggen ze je moet je mobile ook regelen bij ziggo/vodafone je telefoon is geactiveerd en je kunt direct bellen. Dus niet.

Dan probeer je in te loggen op Vodafone, u kunt niet inloggen met u ziggo account. Weet je wat we gaan inloggen op
ziggo, u kunt niet inloggen ziggo acount. Dan stellen u kunt gratis bellen met nummer 1201 erg moeilijk telefoon
werkt juist niet

Nou moet ik dus mijn sim kaart weer uit mijn telefoon moeten halen de oude erin moeten doen, en hopen dat ik weer kan bellen
en gebeld kan worden. 

 

Kan iemand mij helpen, stuur een prive berichtje dan deel ik mijn gegevens. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Kuyper
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Leuk dat je hebt gekozen voor Vodafone mobiel! Op basis van de gegevens in je profiel heb ik direct een kijkje achter de schermen genomen. Bij de bestelling is gekozen voor nummerbehoud. De portering staat in de loop van vandaag gepland (11 juli). Zodra de simkaart van je oude provider niet meer werkzaam is, dan kun je de simkaart van Vodafone in je toestel plaatsen. Vanaf dat moment gaat jouw Vodafone abonnement in en kun je via ons internetten, bellen en gebeld worden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Kuyper
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Leuk dat je hebt gekozen voor Vodafone mobiel! Op basis van de gegevens in je profiel heb ik direct een kijkje achter de schermen genomen. Bij de bestelling is gekozen voor nummerbehoud. De portering staat in de loop van vandaag gepland (11 juli). Zodra de simkaart van je oude provider niet meer werkzaam is, dan kun je de simkaart van Vodafone in je toestel plaatsen. Vanaf dat moment gaat jouw Vodafone abonnement in en kun je via ons internetten, bellen en gebeld worden. 

Kuyper
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als dit zo is dan stijgt vodafoon in waardering door jou. Duidelijkheid.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic