CostaMila

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone abonnement niet actief na nummerbehoud

Ik ben sinds 24 januari officieel overgestapt naar Vodafone via Belsimpel met nummerbehoud . Nu heb ik nog steeds geen bereik en kan niemand bellen. Ik kan geen myvodafone account aanmaken want die sms code krijg ik niet binnen.

Ik heb de Vodafone klantenservice en Belsimpel klanteservice vaak gebeld maar niemand lijkt het probleem op te kunnen lossen. 

Wat hier aan te doen?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @CostaMila, welkom hier!

Het spijt mij te lezen dat de start van je abonnement bij Vodafone niet van een leien dakje verloopt. Ik begrijp uit je bericht dat je bij de overstap naar Vodafone hebt gekozen voor nummerbehoud. Je Vodafone abonnement gaat in op de dag dat je nummer wordt overgezet. Tot die tijd kun je gewoon blijven bellen met je oude sim. Je ontvangt op de dag dat je nummer wordt overgezet nog een SMS. Heb je deze al gekregen? 

Wil je in jouw Community profiel jouw persoonlijke gegevens vermelden? Dan kan ik achter de schermen met je mee kijken en ook controleren of de portering juist is verwerkt. Houd er wel rekening mee dat we in het weekend niet aanwezig zijn op de Community. De kans bestaat dus dat we dan maandag jouw reactie zien. In geval van spoed (wat ik mij in deze situatie heel goed kan voorstellen) kun je dan toch het beste even bellen of chatten met onze klantenservice

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic