1
Vraag
2
Reacties
Jazziejaz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone NEXT online bestellen

Beste,

Ik ben geintresseerd in het openbreken van mijn sim only abonnement. Echter vroeg ik mij af of dit mogelijk is om online via my vodafone te doen? Ik word niet veel wijzer van de site en wil ook niet aan twee abonnementen vastzitten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Jazziejaz 
Je wilt gebruik maken van Vodafone Next of je contract afkopen? Voor dat laatste heb ik onderaan nog een stukje geschreven, omdat ik denk dat je dit niet wilt. Over Next kan ik je het volgende melden:

Neem gratis contact op met onze klantenservice via 1201 (ook voor zakelijke klanten).
Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur / Zaterdag 9.30 - 18.00 uur (Tip! Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen (en vervolgens Vodafone NEXT)) Op deze pagina kan je alles lezen over Vodafone Next: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Vodafone Next moet je echt online regelen met iemand van Vodafone, dit kan niet met de app of zo.



Met openbreken bedoel je dat je een abonnement wilt afkopen?
Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen, dan berekenen ze bij Vodafone een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.
Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen. 

Volgens mij kan je dan het beste via de telefoon contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel bel je naar 1201 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur. 

Succes en laat nog even of het allemaal is gelukt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Jazziejaz 
Je wilt gebruik maken van Vodafone Next of je contract afkopen? Voor dat laatste heb ik onderaan nog een stukje geschreven, omdat ik denk dat je dit niet wilt. Over Next kan ik je het volgende melden:

Neem gratis contact op met onze klantenservice via 1201 (ook voor zakelijke klanten).
Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur / Zaterdag 9.30 - 18.00 uur (Tip! Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen (en vervolgens Vodafone NEXT)) Op deze pagina kan je alles lezen over Vodafone Next: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Vodafone Next moet je echt online regelen met iemand van Vodafone, dit kan niet met de app of zo.



Met openbreken bedoel je dat je een abonnement wilt afkopen?
Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen, dan berekenen ze bij Vodafone een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.
Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen. 

Volgens mij kan je dan het beste via de telefoon contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel bel je naar 1201 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur. 

Succes en laat nog even of het allemaal is gelukt. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @Jazziejaz ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic