1
Vraag
2
Reacties
CathOpHetForum

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verversen tegoed MyVodafone

Beste lezer, 

 

Ik heb een Unlimited abonnement, waarbij de extra data toegevoegd moet worden via de MyVodafone-app. Dit is ook de enige mogelijkheid de data toe te voegen. 

 

Het tegoed ververst echter slechts eenmaal per 30 minuten; ook na afsluiten en opnieuw starten van de app. Hierdoor kan ik, zelfs als ik het sms'je heb ontvangen waarin staat dat ik op 80% van de 1GB zit en dus 'altijd' kan aanvullen, NIET aanvullen omdat het oude tegoed er nog staat. 

 

Graag hier z.s.m. een oplossing voor! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CathOpHetForum 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een meest gelezen probleem met Vodafone Unlimited, als je zoekt op de Community. Het beste wat je kan doen is in de My Vodafone app op de 24/7 knop klikken en dan feedback geven. Je klacht komt dan op de juiste afdeling terecht en die mensen kunnen het dan oppakken. Je krijgt een case nummer en tussen de 5 a 10 werkdagen bericht van Vodafone. Hier op de Community is er, jammer genoeg, niet veel aan te doen. 

Via de My Vodafone app gaat het het snelst. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
CathOpHetForum
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Screenshot_20210626-201804_My Vodafone.jpg

Screenshot_20210627-143007_Gallery.jpg

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CathOpHetForum 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een meest gelezen probleem met Vodafone Unlimited, als je zoekt op de Community. Het beste wat je kan doen is in de My Vodafone app op de 24/7 knop klikken en dan feedback geven. Je klacht komt dan op de juiste afdeling terecht en die mensen kunnen het dan oppakken. Je krijgt een case nummer en tussen de 5 a 10 werkdagen bericht van Vodafone. Hier op de Community is er, jammer genoeg, niet veel aan te doen. 

Via de My Vodafone app gaat het het snelst. 

CathOpHetForum
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Thanks voor de reactie, dit heb ik idd ook via de app al doorgegeven! 

ron131

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds kort ook een unlimited abonnement en loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik keek gisteren naar tennis en kreeg een SMS echter in de app was nog geen knop zichtbaar. Kon via een andere telefoon wel via de website inloggen en daar was wel de knop zichtbaar. Enige tijd later weer een nieuwe SMS. Helaas was ik iets te laat waardoor de snelheid teruggebracht was. Probleem dan is dat de app niet meer werkt. Kortom zonder een tweede internet lijntje werkt unlimited niet.

CathOpHetForum
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @ron123

Ik heb nu een link naar de website van MyVodafone als 'app' toegevoegd aan het startscherm van mijn toestel. Ik krijg namelijk wel een SMS als mijn data op 80% zit. Via die link kan je wél vooraf aanvullen en meestal ververst de data daar eenmaal per 5 minuten. 

 

Het is niet ideaal maar misschien wel een tijdelijke oplossing! Wel flink blijven opletten dus als je wat zit te kijken, mijn ervaring met F1 is dat er 200MB per 5 minuten doorheen gaat dus zo lang je 3x per uur bijvult gaat het goed 😅

 

Het zou mooi zijn als je per 3GB kan gaan aanvullen ipv per 1GB...... Hoop iig dat je hier wat aan hebt! 

 

Link is www.vodafone.nl/my 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic