Ik ben het vertrouwen in de Vodafone organisatie volledig kwijt. Hoe kan ik afscheid nemen? Heeft iemand hier ervaring mee.
Ben al vanaf 2 mei bezig om 9 nummers overgezet te krijgen en heb al meer dan 12 keer hier achter aan moeten bellen. Toezeggingen worden niet nagekomen. De ene collega die de ander tegenspreekt. Medewerkers van de helpdesk die niets meer lijken te kunnen dan hun begrip uit te spreken, maar niet met een oplossing komen. Want het systeem...
Kortom wat een t*ringbende daar. Na meer dan 26 jaar klant te zijn geweest is voor mij de maat vol en wil ik afscheid nemen.
Wat zijn mijn rechten in deze? Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke stap.
Ik ga sowieso een formele klacht indienen, maar uiteraard vermeld Vodafone op de site nergens haar adres.
Heeft iemand dat adres voor mij?
Ik ben zelf wel eens te gast op het kantoor in Utrecht geweest en dus eventueel breng ik het persoonlijk langs.