1
Vraag
2
Reacties
Yvonne_86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verplaatsen datum automatisch incasso

Graag wil ik de datum laten verplaatsen van de automatisch incasso. Dit gebeurt nu iedere keer rond de 20e, maar wil deze graag laten verplaatsen naar de 26e. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Yvonne_86
Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze heb ik de datum voor de automatische incasso aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen hierna zullen dan iedere maand rond de 26e worden geïncasseerd. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Yvonne_86
Goedemorgen en welkom hier op de Vodafone Community.

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond de 26e van de maand wordt afgeschreven. Dat gaan we regelen!
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Yvonne_86
Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze heb ik de datum voor de automatische incasso aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen hierna zullen dan iedere maand rond de 26e worden geïncasseerd. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Yvonne_86
Goedemorgen en welkom hier op de Vodafone Community.

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond de 26e van de maand wordt afgeschreven. Dat gaan we regelen!
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Yvonne_86
Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze heb ik de datum voor de automatische incasso aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen hierna zullen dan iedere maand rond de 26e worden geïncasseerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic