Wendy3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Hoi,

Ik mag 4 maanden voor mijn abonnement afloopt op 4 sept verlengen.

Toch blijft hij iedere keer als ik probeer te verlengen aangeven dat ik geen verlengbare nummers heb..

Hoe kan dit?

 

Gr wendy 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wendy3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je wil verlengen. Dat het niet lukt is wel heel gek en begrijp dat je hier vragen over hebt. Aangezien er in het weekend geen Vodafone medewerkers aanwezig zijn kan ik je beter verwijzen naar de klantenservice. Die kunnen je vandaag helpen en eventueel met je doornemen welk abonnement je wil en het voor je in orde maken. Anders moet je wachten tot maandag, of vandaag een winkel bezoeken. Kijk zelf even wat je wil en laat het hier nog even weten. Dan kan iemand van Vodafone maandag zien wat je hebt gedaan en of die nog iets kan doen voor je. Goed?! Laat maar even weten 😉 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wendy3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je wil verlengen. Dat het niet lukt is wel heel gek en begrijp dat je hier vragen over hebt. Aangezien er in het weekend geen Vodafone medewerkers aanwezig zijn kan ik je beter verwijzen naar de klantenservice. Die kunnen je vandaag helpen en eventueel met je doornemen welk abonnement je wil en het voor je in orde maken. Anders moet je wachten tot maandag, of vandaag een winkel bezoeken. Kijk zelf even wat je wil en laat het hier nog even weten. Dan kan iemand van Vodafone maandag zien wat je hebt gedaan en of die nog iets kan doen voor je. Goed?! Laat maar even weten 😉 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Wendy3
Welkom op de Community van Vodafone. Het klopt helemaal wat je aangeeft! Je mag vanaf 4 maanden voor de einddatum je abonnement verlengen. In My Vodafone zie je wat de einddatum is van het huidige contract. Had je ook al gecontroleerd of  de einddatum op 4 september in My Vodafone staat? Mocht dat het geval zijn, kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en de laatse 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @Wendy3. Is het inmiddels gelukt om te verlengen of ervaar je hier nog steeds problemen mee?
Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic