1
Vraag
2
Reacties
Opdonder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen zonder toestemming

Geachte, graag zou ik willen weten hoe ik een klacht tegen jullie provider indien voor het zonder toestemming geven van het afsluiten van een nieuw abbonoment. Des al niet te min ook verkeerde info afgeven. En waarom dit gebeurd!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 95Posts
  • 16Oplossingen
  • 23Likes

Dank je wel voor je snelle reactie @Opdonder

Ik begrijp dat je deze email dus hebt ontvangen nadat je op 25 april nogmaals contact hebt gehad? Begrijp ik dit dan goed? Of is er geen contact geweest en heeft hij prompt op de verstuur knop gedrukt? Want dat lijkt mij dan wel aannemelijk. Tevens klopt het wat mijn collega zegt, dat dit geen verlenging is zolang je zelf niet op akkoord klikt. Deze email is er normaal voor zodat je op je gemak alles nog kan nalezen. Je zit dan ook nergens aan vast, simpelweg gezegd het betreft namelijk nog geen verlenging maar een offerte. 

Hoewel ik je boosheid kan begrijpen, denk ik dat het dan berust op een misverstand. Ik zal in elk geval dit intern doorzetten om dit soort vervelende situatie's voor te zijn. Wel wil ik je mijn excuses aanbieden voor het ongemak. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12632Posts
  • 3632Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi @Opdonder 
Beetje jammer van de naam maar ik denk dat het je hoog zit. Je hebt bij deze je klacht ingediend en deze zal worden meegenomen door Vodafone. Een medewerker van Vodafone zal je aanspreken en bekijken wat er nu aan de hand is. Ik ben geen medewerker, dus ik kan je er ook geen antwoord op geven. Gelukkig kunnen de medewerkers van Vodafone met je mee kijken en je wellicht antwoord geven op je vraag.

Lees nog even onderstaande balk zodat ze direct met je mee kunnen kijken. Succes in ieder geval en mocht je nog een update willen geven, voor meer informatie, dan kan je dit hier nog plaatsen. AUB geen gevoelige informatie melden op de community van dit is een open community en door iedereen te lezen. Lees daarom onderstaande balk!

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 95Posts
  • 16Oplossingen
  • 23Likes

Goedemiddag @Opdonder, allereerst welkom op de Vodafone Community

Zo te lezen ben je allerminst blij met Vodafone op dit moment. En wanneer er een bestelling is gedaan zonder jouw toestemming kan ik mij dat heel goed voorstellen. Ik wil graag eens kijken hoe dit is gekomen. Zou je in het kort kunnen toelichten hoe dit is gekomen en via welke weg je contact met ons hebt gehad? Ben je in de winkel geweest, heb je ons gebeld? Of ben je door ons gebeld en wat is daar dan besproken? Ik hoor het graag van je!

Opdonder
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_4618.jpeg

Beste Roland,

2/3 weken geleden ben ik door jullie benaderd omtrent dat ik mijn abbonoment mocht verlengen. Deze persoon wilde allerlei vragen stellen. Echter kwam dit niet uit en hebben we een afspraak gemaakt om op vrijdag 25-04 weer contact te hebben en te kijken wat voor aanbiedingen jullie hadden met betrekking tot verlenging. Echter krijg ik op vrijdag 25-04 een mail binnen waarbij jullie mij vragen de bestelling afteronden voor mijn nieuwe abbonoment. Zie foto!  Ik heb direct met jullie klantenservice contact gezocht. Hierbij heb ik ook aangegeven door welk nummer ik gebeld ben. En dat ik hiervan totaal niet gediend ben. Deze heeft mij verzekerd zolang ik niet akkoord ga, dit komt te vervallen. Des al niet te min dat jullie collega(s) mij goed geholpen hebben. Ben ik ontzettend boos hoe dit heeft kunnen gebeuren, en wil ik ook weten wat hieraan gedaan gaat worden gezien ik nergens aan jullie toestemming gegeven heb om mijn abbonoment te verlengen (ondanks dat ik het eerst moet afronden of niet)

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 95Posts
  • 16Oplossingen
  • 23Likes

Dank je wel voor je snelle reactie @Opdonder

Ik begrijp dat je deze email dus hebt ontvangen nadat je op 25 april nogmaals contact hebt gehad? Begrijp ik dit dan goed? Of is er geen contact geweest en heeft hij prompt op de verstuur knop gedrukt? Want dat lijkt mij dan wel aannemelijk. Tevens klopt het wat mijn collega zegt, dat dit geen verlenging is zolang je zelf niet op akkoord klikt. Deze email is er normaal voor zodat je op je gemak alles nog kan nalezen. Je zit dan ook nergens aan vast, simpelweg gezegd het betreft namelijk nog geen verlenging maar een offerte. 

Hoewel ik je boosheid kan begrijpen, denk ik dat het dan berust op een misverstand. Ik zal in elk geval dit intern doorzetten om dit soort vervelende situatie's voor te zijn. Wel wil ik je mijn excuses aanbieden voor het ongemak. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12632Posts
  • 3632Oplossingen
  • 3322Likes

Wat goed @Roland, dat de klant niet vast zit aan een verlenging en dat het allemaal berust op een misverstand. Het kan natuurlijk zijn dat de verkoper per ongelijk op de enter toets heeft gedrukt en daardoor de bestelling rond is gemaakt maar dat de verkoper dit niet meer kon terug draaien. Waar mensen zijn kunnen fouten worden gemaakt 😎

Wel goed dat de mail ter informatie is en dat dit nog niet echt een verlening is, maar duidelijk was het niet voor @Opdonder. Misschien zou Vodafone de mail nog iets duidelijker kunnen maken zodat de klant dit direct ziet. Ik zou zeggen, een leer momentje voor beide kanten 😉😁. Goed toch @Opdonder, dat het zo is en ik hoop dat dit je weekend, met mooi weer, een stuk beter maakt. Fijn weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic