1
Vraag
2
Reacties
Paul'69

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verlengen lukt niet

Heb een maand geleden mijn abonnement na verlengdatum om laten zetten van zakelijk naar particulier. 

Aansluitend wil ik mijn abonnement verlengen met een ander toestel erbij.

Vlgns dashboard kan ik dit nummr niet verlengen.

De 2 jaar zijn om dus ik zou niet weten wat er nu mis gaat.

Zijn nu een maand verder en na regelmatig contact met vodafone waar ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd begin ik toch te denken over een andere provider.

Kunnen jullie nou niet serieus dit probleem oplossen zodat er weer een tevreden klant is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Yes, het is gelukt @Paul'69. Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat je op 02-06-2022 voor het nummer een verlenging hebt aangevraagd. 🙂  Dit is dan ook gelijk de reden waarom je niet meer kunt verlengen. Als het goed is, heb je ook een mail en SMS ontvangen over de verlenging. De aanvraag voor het omzetten loopt op dit moment nog. Ik zie wel dat er een melding bij staat: "Aangevraagd maandelijks leenbedrag hoger dan toegestaan". Dit betekent dat de aanvraag bij het BKR is afgewezen. Ik raad aan om hierover te bellen met onze afdeling verkoop (0800-0560). Zij kunnen samen met jou nogmaals de stappen doorlopen voor de inkomen- en lastentoest en het abonnement bespreken. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Paul'69 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jammer altijd dat mensen altijd maar weer gelijk gaan zeggen dat ze anders gaan overstappen naar een andere provider. Ik snap je frustratie wel, maar waarom dan gelijk zo'n grote stap melden. Overigens, de meeste mensen die hier zeggen dan te vertrekken zie je een jaar later nog terug komen met een Vodafone vraag 😉😎.

Maar goed, op mijn advies zit je niet te wachten en ik ben ook niet werkzaam bij Vodafone maar ik wil je wel proberen te helpen. Het is super vervelend dat ze je bij de klantenservice niet kunnen helpen of zitten te slapen. Er zijn hier online gelukkig wel moderatoren online van Vodafone en die kunnen met je mee kijken. Ik weet even niet wie er vandaag online komt maar als die online komt dan helpen ze je graag, heb daarom even geduld. Ik noem de namen van de mensen wel, dan zien ze dat ik ze heb aangeroepen 🙂@Lycke / @Alex / @Louis 

Er zal vast iets administratiefs een foutje zitten en dat moet opgelost worden. Denk dat het te maken heeft met omzetten van zakelijk naar privé, maar dat is een gok (de ervaringen die ik hier heb op de community). Heb nog even geduld, ik heb ze genoemd dus ik verwacht wel dat iemand je snel komt helpen. Nog niet weglopen hoor 😉🙄

Paul'69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Enegyboy,

Misschien heb je wel gelijk dat ik een beetje bot overkom.

Maar na een maand heen en weer contact te hebben gehad met vodafone krijg ik toch het idee dat er heel veel mensen achter de klantenservice zitten die denken dat ze van alles kunnen regelen maar uiteindelijk niks waarmaken.

Daar zit met name mijn frustratie

Ik loop nog niet weg hoor😁

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn dat je niet wegloopt 🤭
Maar ik begrijp je frustratie wel. Ook ik zelf krijg soms wel eens het idee dat er mensen zijn bij de klantenservice die eigenlijk geen zin hebben in iets. Ja, sorry Vodafone, dit klinkt vanuit mij best ook heel bot, maar er zijn momenten dat ik zelf ook met vragen zit en dan kom je er niet doorheen om een normaal antwoord te krijgen. 

Dus ik begrijp je wel hoor en fijn dat je nog even wil wachten om op te stappen. Laten we hopen dat ze je snel kunnen helpen. Zou haast zeggen, het komt goed 😉 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Paul'69, dat klinkt niet goed en alsof er iets mis gaat. Bij een contractoverdracht veranderd de einddatum niet. Ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is en welke einddatum bij ons bekend in het systeem staat. Kun je mij een prive bericht sturen met daarin de volgende infortmatie:

- Voor- en achternaam

- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Paul'69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Louis 

Hoe stuur ik jou dan een pb ?

Ik ben niet zo thuis in de digitale wereld.

Ge Paul.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat mag via hier. Je voegt mij toe als ontvanger en dan kun je een bericht typen. 🙂 

Paul'69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

***** ******
******

*****

******

 

Gr paul

 

Moderator Steven: Gegevens verwijderd, het is een openbare community. Mochten er gegevens nodig zijn, deze altijd via een privebericht versturen zodat ze niet openbaar staan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Paul'69. Via de bovenstaande link mag je de gegevens sturen. Je hebt ze nu geplaatst in het topic. Het is een openbare community en iedereen kan dit dus inzien. Vandaar ook het verzoek om dit via een privebericht te doen. Hier heb ik ze verwijderd. 
Stuur ook nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer voor de verificatie. Dan kan ik de gegevens erbij pakken voor je. 

Paul'69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik snap niet hoe ik jou een pb moet sturen hoor

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Yes, het is gelukt @Paul'69. Dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat je op 02-06-2022 voor het nummer een verlenging hebt aangevraagd. 🙂  Dit is dan ook gelijk de reden waarom je niet meer kunt verlengen. Als het goed is, heb je ook een mail en SMS ontvangen over de verlenging. De aanvraag voor het omzetten loopt op dit moment nog. Ik zie wel dat er een melding bij staat: "Aangevraagd maandelijks leenbedrag hoger dan toegestaan". Dit betekent dat de aanvraag bij het BKR is afgewezen. Ik raad aan om hierover te bellen met onze afdeling verkoop (0800-0560). Zij kunnen samen met jou nogmaals de stappen doorlopen voor de inkomen- en lastentoest en het abonnement bespreken. 

Paul'69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Louis 

Heb net contact gehad met klantenservice. 

Ik wordt langzamerhand heeeeel verdrietig

Weer een andere uitleg over het probleem.

Nu zou ik weer bij bkr toetsing moeten zijn.

Abonnement zou nog steeds op pro select zakelijk staan.

Ik snap er nu helemaal niks.meer van.

Graag nog een keer je hulp, ik wet niet meer wat te doen nu.

Gr Paul.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Paul'69 
Jammer genoeg is Steven niet meer werkzaam bij Vodafone. Gisteren was z’n laatste dag. Maar gelukkig zijn er andere mensen bij Vodafone die verder met je mee kunnen kijken. Heb aub nog even geduld en dan helpt @Lycke , @Cecilia of @Alex je verder. 

Dat ze je verwijzen naar BKR kan zijn dat deze je aanvraag hebben geblokkeerd en dan zou je bij het BKR kunnen vragen wat er aan de hand is waarom je een BKR melding hebt. Dat verwacht ik eigenlijk wat ze bedoelen. Hoe het zit met het abonnement van zakelijk naar privé zou daar ook iets mee te maken kunnen hebben en dat het daarom nog op het oude abonnement staat. 

Paul'69
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb vanmiddag weer een mail gestuurd naar dat bkr gebeuren.

Weer vaag antwoord over opnieuw indienen.

Weer de klantenservice gebeld en weer de verwijzing naar de bkr. 

Alles geannuleerd en de complete handelingen weer opnieuw gedaan.

Blijkt dat er een storing bij bkr te zijn geweest.

Heel jammer dat ik dat na 6 weken pas te horen krijg.

Nu is het binnen 5 minuten voor elkaar.

Ben totaal ontevreden over hoe er met mijn klacht is omgegaan en zal het zeker in overweging nemen bij een volgende te plaatsen bestelling bij Vodafone.

Voor nu, gelukkig is het opgelost.

Bedankt voor het meedenken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bedankt voor het melden en fijn dat het toch is gelukt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Wat onhandig dat er een storing is geweest bij het BKR, waardoor alles zoveel voeten in de aarde had. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost. Bedankt voor jouw terugkoppeling en veel plezier met jouw verlenging! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic