1
Vraag
2
Reacties
Martin81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen lukt niet door vervelende popup

Het lukt mij niet om mijn abonnement te verlengen. Steeds wanneer het overzicht van mijn bestelling getoond wordt, dan komt er een popup of banner naar boven. Deze banner is onmogelijk weg te krijgen. Ik kan hier mijn afleveradres wijzigen. Ik wil deze niet wijzigen, ook koop ik geen product dat thuis gestuurd wordt. Ook na het invoeren van de sms code en mijn adres komt de banner gewoon steeds weer terug. Via de chat kom ik er niet uit. Ik heb een bericht naar Vodefone gestuurd, maar geen reactie ontvangen. Via Tankey kan ik korting krijgen dit werkt alleen op mijn mobiel, niet op de pc zover ik weet.

Screenshot_20220630-093829_Chrome.jpg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Martin81

Onhandig zo'n irritante banner die je niet weg kan klikken. Zo kom je natuurlijk niet door het bestelproces heen. Heb je in de tussentijd nog gekeken of het via de PC wel lukt? Voor de zekerheid heb ik een vouchercode naar je e-mailadres gestuurd. Hiermee krijg je ook een kleine extra korting bij het verlengen. Test ook direct of het via die manier wel lukt. Wellicht dat deze korting overeenkomt met de korting via Tankey. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Martin81

Onhandig zo'n irritante banner die je niet weg kan klikken. Zo kom je natuurlijk niet door het bestelproces heen. Heb je in de tussentijd nog gekeken of het via de PC wel lukt? Voor de zekerheid heb ik een vouchercode naar je e-mailadres gestuurd. Hiermee krijg je ook een kleine extra korting bij het verlengen. Test ook direct of het via die manier wel lukt. Wellicht dat deze korting overeenkomt met de korting via Tankey. 

Martin81
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia,

 

Ik heb gebruik gemaakt van de vouchercode. Helaas geen tankkorting. Via de sales.vodafone.nl pagina kan ik wel gewoon betsellen via mijn mobiel. Bedankt!

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ah, super dat het is gelukt met de vouchercode @Martin81! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic