1
Vraag
2
Reacties
Paul Lodewick

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement (zakelijk)

Goedemorgen, wij hebben een groepsbundel onder contractnummer 511196833 met 5 aansluitingen, tevens gecombineerd met een ZIGGO aansluiting. Nu willen we gaan verlengen, maar wellicht dat er met ons gebruik andere voordelen of aanbiedingen zijn waar we gebruik van kunnen maken. Graag ontvang ik hierover advies.

 

Met vriendelijke groet,

Paul

*** Mod edit: persoonsgegevens verwijderd uit openbaar bericht. En reclame verwijderd uit bericht, dit is in strijd met de huisregels, zie deze pagina ***
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Paul Lodewick 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je bent waarschijnlijk een zakelijke klant? Je kan dan het beste contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Deze mensen kunnen je prima helpen met alle informatie die je nodig hebt. Dit is namelijk een klanten helpen klanten community en dan alleen voor particulieren klanten. Vandaar mijn doorverwijzing naar de zakelijke markt. En het is niet toegestaan om hier reclame te maken, leuk geprobeerd natuurlijk, maar het mag niet 😉

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Paul Lodewick 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je bent waarschijnlijk een zakelijke klant? Je kan dan het beste contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Deze mensen kunnen je prima helpen met alle informatie die je nodig hebt. Dit is namelijk een klanten helpen klanten community en dan alleen voor particulieren klanten. Vandaar mijn doorverwijzing naar de zakelijke markt. En het is niet toegestaan om hier reclame te maken, leuk geprobeerd natuurlijk, maar het mag niet 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic