Marindao

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen abonnement met ziggo korting

Mijn vraag is of ik bij het verlengen van mijn mobiele abonnement gebruik kan maken van de korting die je kan krijgen wanneer je thuis internet hebt van ziggo? Ik heb zelf gewoon een Vodafone account/abonnement, maar ik woon in een studentenhuis en betaal mijn huisbaas elke maand voor het internet van ziggo. Dus ik heb geen eigen ziggo account. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Marindao, welkom hier!

De Gratis Extra's worden automatisch geactiveerd op het moment dat er zowel een Ziggo als Vodafone abonnement actief staan op hetzelfde adres. Het maakt in dit geval dus niet uit of het Vodafone abonnement op een andere naam staat als het Ziggo abonnement. Het gaat in dit geval puur op adresgegevens. Ik zie dat er op jouw adres (zonder toevoeging) een Ziggo abonnement actief is. Jouw Vodafone abonnement staat op dit adres, maar dan met toevoeging A. Klopt het dat het gemeenschappelijke Ziggo abonnement op huisnummer 19 staat, maar de woning/kamers zijn opgesplitst in toevoegingen? Als je namelijk jouw adres zou aanpassen naar huisnummer 19 (zonder toevoeging) dan krijg je namelijk de Gratis Extra's wel automatisch toegevoegd binnen ongeveer 2 weken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Marindao, welkom hier!

De Gratis Extra's worden automatisch geactiveerd op het moment dat er zowel een Ziggo als Vodafone abonnement actief staan op hetzelfde adres. Het maakt in dit geval dus niet uit of het Vodafone abonnement op een andere naam staat als het Ziggo abonnement. Het gaat in dit geval puur op adresgegevens. Ik zie dat er op jouw adres (zonder toevoeging) een Ziggo abonnement actief is. Jouw Vodafone abonnement staat op dit adres, maar dan met toevoeging A. Klopt het dat het gemeenschappelijke Ziggo abonnement op huisnummer 19 staat, maar de woning/kamers zijn opgesplitst in toevoegingen? Als je namelijk jouw adres zou aanpassen naar huisnummer 19 (zonder toevoeging) dan krijg je namelijk de Gratis Extra's wel automatisch toegevoegd binnen ongeveer 2 weken. 

Marindao
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

 

Ja, dat klopt dat het gemeenschappelijke Ziggo abonnement op huisnummer 19 staat. Ik heb mijn adres gewijzigd en kreeg vrijwel meteen een SMS dat ik die extra's krijg.

Bedankt voor je reactie! En nog een fijn weekend. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic