1
Vraag
2
Reacties
Cld222

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abo

Ik heb mijn abonnement verlengd met Sim only en wil later dit jaar een nieuw toestel via jullie. Nu weet ik niet of alles is doorgevoerd want ik kan niet bij mijn opgegeven e-mailadres. ** Moderator edit: Emailadres verwijderd ivm privacy**

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cld222 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open community. Iedereen kan hier met je mee lezen, dus ook je e-mail adres! Daarom advies om hier op het openbare gedeelte geen privé gegevens te plaatsen. Je kan het zelf nog binnen het uur verwijderen, anders zal een moderator dit voor je doen. 

Voor je vraag adviseer ik je om te bellen, of een chat te starten, met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen met je mee kijken en je verder adviseren en informeren. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cld222 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open community. Iedereen kan hier met je mee lezen, dus ook je e-mail adres! Daarom advies om hier op het openbare gedeelte geen privé gegevens te plaatsen. Je kan het zelf nog binnen het uur verwijderen, anders zal een moderator dit voor je doen. 

Voor je vraag adviseer ik je om te bellen, of een chat te starten, met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen met je mee kijken en je verder adviseren en informeren. 

Harold2406

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn SIM only abbo loopt af op 28-4-2024. Wil een nieuwe telefoon aanschaffen en abbo verlengen voor 2 jaar. Kan niet eerder verlengen. Lekker klantvriendelijk.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Harold2406 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Natuurlijk is een bedrijf altijd klant onvriendelijk als die niet mee gaat in de wensen van de klant. Jammer dat je dit schrijft want Vodafone heeft een optie om eerder een SIM Only abonnement om te laten zetten. Heb je je abonnement 2 maanden in bezit dan kan je met Vodafone Next je abonnement gratis om laten zetten naar een abonnement met toestel. Je geeft aan dat je abonnement afloopt op 28 april 2024, dan ga ik er vanuit dat je deze op 28 april 2022 hebt afgesloten, voor 2 jaar. Als dat het geval is dan kan je gebruik maken van Vodafone Next. Heb je deze op 28 april 2023 aangeschaft voor 1 jaar, dan zal je nog even moeten wachten tot na 28 juni 2023 en dan kan je er gebruik van maken. Uiteraard moet er wel een BKR toetsing worden gedaan, mocht je het toestel op afbetaling willen kopen. 

Ik zie dan op dit moment, mits Vodafone je op andere gronden geen abonnement laat verlengen, geen enkel probleem om nu gebruik te maken van Vodafone Next. Bel 1201 van de klantenservice (gratis) en kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone Next. Ze zijn bereikbaar van Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur en op Zaterdag 09.30 - 17.00 uur. Of ga langs bij één van de Vodafone winkels

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic