Hoi @Harold2406
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Natuurlijk is een bedrijf altijd klant onvriendelijk als die niet mee gaat in de wensen van de klant. Jammer dat je dit schrijft want Vodafone heeft een optie om eerder een SIM Only abonnement om te laten zetten. Heb je je abonnement 2 maanden in bezit dan kan je met Vodafone Next je abonnement gratis om laten zetten naar een abonnement met toestel. Je geeft aan dat je abonnement afloopt op 28 april 2024, dan ga ik er vanuit dat je deze op 28 april 2022 hebt afgesloten, voor 2 jaar. Als dat het geval is dan kan je gebruik maken van Vodafone Next. Heb je deze op 28 april 2023 aangeschaft voor 1 jaar, dan zal je nog even moeten wachten tot na 28 juni 2023 en dan kan je er gebruik van maken. Uiteraard moet er wel een BKR toetsing worden gedaan, mocht je het toestel op afbetaling willen kopen.
Ik zie dan op dit moment, mits Vodafone je op andere gronden geen abonnement laat verlengen, geen enkel probleem om nu gebruik te maken van Vodafone Next. Bel 1201 van de klantenservice (gratis) en kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone Next. Ze zijn bereikbaar van Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur en op Zaterdag 09.30 - 17.00 uur. Of ga langs bij één van de Vodafone winkels.