1
Vraag
2
Reacties
Cld222

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abo

Ik heb mijn abonnement verlengd met Sim only en wil later dit jaar een nieuw toestel via jullie. Nu weet ik niet of alles is doorgevoerd want ik kan niet bij mijn opgegeven e-mailadres. ** Moderator edit: Emailadres verwijderd ivm privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10558Posts
  • 3278Oplossingen
  • 2525Likes

Hoi @Cld222 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open community. Iedereen kan hier met je mee lezen, dus ook je e-mail adres! Daarom advies om hier op het openbare gedeelte geen privé gegevens te plaatsen. Je kan het zelf nog binnen het uur verwijderen, anders zal een moderator dit voor je doen. 

Voor je vraag adviseer ik je om te bellen, of een chat te starten, met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen met je mee kijken en je verder adviseren en informeren. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10558Posts
  • 3278Oplossingen
  • 2525Likes

Hoi @Cld222 

Als eerst, dit is een open community. Iedereen kan hier met je mee lezen, dus ook je e-mail adres! Daarom advies om hier op het openbare gedeelte geen privé gegevens te plaatsen. Je kan het zelf nog binnen het uur verwijderen, anders zal een moderator dit voor je doen. 

Voor je vraag adviseer ik je om te bellen, of een chat te starten, met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen met je mee kijken en je verder adviseren en informeren. 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10558Posts
  • 3278Oplossingen
  • 2525Likes

Hoi @Cld222 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic