1
Vraag
2
Reacties
Ivana

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verbruikdetails Vodafone Zakelijk

Waar kan ik bij Vodafone Zakelijk de verbruiksdetails , zoals gebelde telefoonnummers, vinden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ivana,

Welkom op de Vodafone Community!
Ik leg je graag meer uit over het inzien van het verbruik.

Het huidige verbruik van deze maand kun je inzien, door in My Vodafone (website) naar het tegoed van een nummer te gaan. Vervolgens zie je aan de zijkant de optie staan om de details te analyseren. 
 


Wil je het verbruik analyseren over ​​​​​​ overige maanden, dan kan dit door naar het kopje rekeningen te gaan. Vervolgens klik je aan de zijkant op “Details bekijken”

 


Vervolgens klik je op een naam van een factuur. Daarna kun je de rekening specificeren. 

Laat je weten of het gelukt is? 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ivana 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het goed is kan je deze terug vinden in je My Vodafone. Zie dat Steven tegelijk met mij was. Zijn info is iets uitgebreider dus daar heb je wat meer aan ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ivana,

Welkom op de Vodafone Community!
Ik leg je graag meer uit over het inzien van het verbruik.

Het huidige verbruik van deze maand kun je inzien, door in My Vodafone (website) naar het tegoed van een nummer te gaan. Vervolgens zie je aan de zijkant de optie staan om de details te analyseren. 
 


Wil je het verbruik analyseren over ​​​​​​ overige maanden, dan kan dit door naar het kopje rekeningen te gaan. Vervolgens klik je aan de zijkant op “Details bekijken”

 


Vervolgens klik je op een naam van een factuur. Daarna kun je de rekening specificeren. 

Laat je weten of het gelukt is? 

 

Ivana
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone, Dan zie ik geen gebelde telefoonnummers. Alleen verbruik gemeten in data. Wat ik zoek zijn de gebelde telefoonnummers.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zodra je op verbruik analyseren of bekijk details klikt. Kun je aangeven wat je precies wilt inzien. Je kunt kiezen uit sms, bellen of internet. 
Heb je ook al geprobeerd om een van deze opties aan te passen door op de optie te klikken? 

Ivana
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Steven,

Hartelijk dank voor je reactie.  Ik heb andere opties, namelijk Internet, Binnen en buiten bundel, Al het dataverkeer en Alle bedragen. Onder Internet vond ik de mogelijkheid van gesprekken en daar zag ik de gebelde telefoonnummers. Heel erg bedankt voor je hulp!

Hartelijke groeten,

Ivana

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen @Ivana 🙂

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic