1
Vraag
2
Reacties
Danny1908

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verbruik buitenland: SMS notificatie over verbruik en fair use policy en het tegoed per maand

Dag,

 

ik heb een red togheter met blijkbaar 20gb buitenland gebruik. Nu 10 dagen in het buitenland(Frankrijk) en is mijn 20gb op. Nu is mijn nieuwe maand in gegaan maar krijg ik een sms dat mijn bundel op is:)

 

gaat er bij een nieuwe maand geen nieuwe 20gb in?

 

 

Dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk alle nummers erbij gepakt @Danny1908 Er zijn geen kosten gemaakt met data in frankrijk in juli. Ik zie dat de notifcaties op tijd zijn verstuurd maar helaas vertraagd zijn aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Gelukkig zie ik dat ook jullie weer nieuw tegoed hebben gekregen zodat jullie weer vooruit kunnen. Ik kan me voorstellen dat het wenselijk is dat het verbruik voor het buitenland apart in te zien is. Dit heb ik inmiddels intern doorgegeven. Heel veel plezier en een fijn verblijf in Frankrijk! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Danny1908
Welkom op de Community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke vraag! Op de eerste van elke maand gaat een nieuwe maand in en krijg je natuurlijk nieuw tegoed! Dit kun je ook terug zien in My Vodafone. Had je hier al gekeken of je nieuwe tegoed klaar staat? Ik vermoed dat de SMS over je bundel met vertraging is afgeleverd. Wanneer en hoe laat heb je de SMS over je bundel ontvangen?  Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. Daarin mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Zodra ik de gegevens ontvangen heb, kijk ik voor je na wanneer de SMS is verzonden vanuit ons.  

Friso69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb exact dezelfde sms gekregen. Kan ik ook een PB sturen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Friso69, jazeker! Laat de gegevens maar komen, dan controleer ik wat er aan de hand is 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk beide nummers erbij gepakt @Friso69. Beide nummers hebben geen kosten buiten de bundel gemaakt in juli in Frankrijk. De notifcaties worden uitgestuurd zodra een data sessie beeindigd is. Ik zie dat de notifcaties op tijd zijn verstuurd maar helaas de dag erna pas aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Gelukkig zie ik dat jullie weer nieuw tegoed hebben gekregen zodat jullie weer vooruit kunnen. Ik kan me voorstellen dat het wenselijk is dat het verbruik voor het buitenland apart in te zien is. Ik ga dit intern aankaarten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk alle nummers erbij gepakt @Danny1908 Er zijn geen kosten gemaakt met data in frankrijk in juli. Ik zie dat de notifcaties op tijd zijn verstuurd maar helaas vertraagd zijn aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Gelukkig zie ik dat ook jullie weer nieuw tegoed hebben gekregen zodat jullie weer vooruit kunnen. Ik kan me voorstellen dat het wenselijk is dat het verbruik voor het buitenland apart in te zien is. Dit heb ik inmiddels intern doorgegeven. Heel veel plezier en een fijn verblijf in Frankrijk! 

Danny1908
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Enorm bedankt!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Danny1908

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic