1
Vraag
2
Reacties
jmpleunis

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Veranderen incasso datum mobiele abonnement

Beste Vodafone Community,

 

Graag zou ik willen weten of ik de incasso datum van mijn abonnement zou kunnen laten veranderen naar elke 24e, 25e of 26e van de maand. Ik zou hier enorm mee geholpen zijn als dat zou kunnen!

 

Ik wacht geduldig op een reactie!

 

Met vriendelijke groet,

 

Dhr. J. Pleunis.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens en geen probleem @jmpleunis 🙂
De incassodatum is aangepast, de komende 2 facturen mag je nog in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jmpleunis 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en je kan @Louis  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen! Of een collega van hem zal je verder helpen.

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @jmpleunis
Het is zeker mogelijk om de incasso datum te wijzigen. Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij de gegevens doorsturen die @Energieboy aangeeft via een privebericht?

jmpleunis
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Louis 

Ik heb zojuist een privebericht verzonden!

 

@Energieboy Sorry voor de late reactie! Hartelijk dank voor uw bericht!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens en geen probleem @jmpleunis 🙂
De incassodatum is aangepast, de komende 2 facturen mag je nog in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic