BDN13

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone contract overnemen voor Red Together

Ik probeer al een paar weken het abbonnement van mijn vrouw over te nemen zodat we samen Red together kunnen gebruiken. Mijn abonnement is al omgezet naar Red Together.

De optie van myvodafone werkt (geeft melding nummer kan niet worden overgedragen, neem contact op met de klantenservice). Dat laatste hebben we inmiddels 3 keer gedaan. Telkens krijg je andere antwoorden over overdragen nummer, en helaas werken die allemaal niet.

Het zijn allebei Vodafone abonnementen, dus overdracht zou niet moeilijk moeten zijn. De officiele route zou moeten zijn: Op mijn myvodefone nummer van mijn vrouw invullen, dan krijgt zij een sms code, die vul ik in en dan werkt het dus niet.

Is iemand dit wel gelukt? Zoals het nu is, heb ik een veel te duur red together abonnement waar dus niks together aan is

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @BDN13, welkom hier!

Het heeft dus behoorlijk wat voeten in de aarde om het abonnement van jouw vrouw over te zetten naar Red Together Extra. Om het mobiele nummer van jouw vrouw onder te brengen naar Red Together Extra zal het abonnement gemigreerd moeten worden. Dit betekent o.a. dat haar mobiele abonnement onder hetzelfde klantnummer geregistreerd moet worden (contractoverdracht) en haar huidige abonnement gewijzigd dient te worden naar Red Together Extra. 

Helaas is dit niet iets wat ik voor je kan realiseren via de Community, maar wel hebben we een speciaal Red Together Team hiervoor beschikbaar. Ik wil je dan ook adviseren om even met hen contact op te nemen via 0800-020 09 76

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @BDN13, welkom hier!

Het heeft dus behoorlijk wat voeten in de aarde om het abonnement van jouw vrouw over te zetten naar Red Together Extra. Om het mobiele nummer van jouw vrouw onder te brengen naar Red Together Extra zal het abonnement gemigreerd moeten worden. Dit betekent o.a. dat haar mobiele abonnement onder hetzelfde klantnummer geregistreerd moet worden (contractoverdracht) en haar huidige abonnement gewijzigd dient te worden naar Red Together Extra. 

Helaas is dit niet iets wat ik voor je kan realiseren via de Community, maar wel hebben we een speciaal Red Together Team hiervoor beschikbaar. Ik wil je dan ook adviseren om even met hen contact op te nemen via 0800-020 09 76

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic