1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jeroen Vogels

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Valt Eritrea onder RoW landen of Uitzonderingslanden?

In het 'Vodafone - tariefblad zakelijk business mobile 010722' staat Eritrea niet vermeld bij de RoW landen, maar ook niet bij de Uitzonderingslanden. Zie bijlage.

Waar valt dit land precies onder, zodat we weten welke tarieven daarvoor gelden.

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jeroen Vogels

Logisch dat je wilt weten welke tarieven van toepassing zijn voor Erirtrea. In het geval van een particuliere aansluiting valt Erirtrea onder de ''rest van de wereld'' landen en gebieden zoals je hier kunt vinden. 

In jouw geval is er sprake van een Zakelijk Vodafone abonnement. Via de Community bieden we helaas geen support voor Vodafone Business. Op basis van het tarievenoverzicht op deze pagina (zakelijk) vermoed ik dat de 'rest van de wereld tarieven'' van toepassing zijn, aangezien Erirtrea niet vermeld staan onder de uitzonderingslanden. Om het 100% zeker te weten zou mijn advies zijn om even contact op te nemen met Vodafone Business. 

Jeroen Vogels
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie Cecilia.

Gisteren heb ik telefonisch contact gehad met Vodafone Business. Die medewerker had waarschijnlijk ook alleen het infoblad wat ik had, want die verwees me door naar deze community. Maar blijkbaar weten die medewerkers dus niet dat deze community voor consumenten is. Wat nu...?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic