1
Vraag
2
Reacties
SK06

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vakantie Turkije Internet Bellen

Beste,

 

ik ga binnenkort op vakantie naar Turkije.

ik heb zelf momenteel een Red Together abonnement met 50GB internet en 100min bellen.

 

Nou is mijn vraag hoevee internet ik in Turkije kan gebruiken? Want ik hoor hier en daar dat daar een grens op zit. Kan ik er uit gaan dat ik volledig 50GB internet kan gebruiken of is het zo dat mijn aantal GB's veranderdt in het buitenland zoals Turkije?

 

Graag zou ik hier een duidelijke antwoord op willen hebben.

 

Met vriendelijke groet,

SK

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SK06 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, je kan daar niet zomaar vanuit gaan. Je krijgt namelijk in het buitenland slechts 20 GB, als je een Red Together abonnement hebt, en daarna ga je betalen! Dus zodra je over die 20GB heen bent dan zijn er kosten. Deze kosten staan op de tarieven informatie, die je hebt ontvangen bij het aangaan van je contract, maar is ook hier terug te vinden

Om straks niet onverwacht met hoge kosten te zitten, zou ik voor je vertrekt de BloX beperkt Internet aanzetten en dan is het zo, wanneer je je 20 GB hebt verbruikt, je terug zakt naar een zeer laag internet snelheid maar dan zit je nog wel op internet. Zie deze pagina voor meer informatie. 

Fair Use Policy Vodafone

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SK06 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, je kan daar niet zomaar vanuit gaan. Je krijgt namelijk in het buitenland slechts 20 GB, als je een Red Together abonnement hebt, en daarna ga je betalen! Dus zodra je over die 20GB heen bent dan zijn er kosten. Deze kosten staan op de tarieven informatie, die je hebt ontvangen bij het aangaan van je contract, maar is ook hier terug te vinden

Om straks niet onverwacht met hoge kosten te zitten, zou ik voor je vertrekt de BloX beperkt Internet aanzetten en dan is het zo, wanneer je je 20 GB hebt verbruikt, je terug zakt naar een zeer laag internet snelheid maar dan zit je nog wel op internet. Zie deze pagina voor meer informatie. 

Fair Use Policy Vodafone

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @SK06,
Welkom op de Community van Vodafone! Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoeveel je mag verbruiken in de EU. Zeker als je er voor een langere tijd verblijft! Gelukkig lees ik dat @Energieboy je al het een en ander heeft medegedeeld. Dank daarvoor! Het klopt wat hij aangeeft. Je mag in de EU 20GB per maand gebruiken. Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag! Alvast een hele fijne vakantie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic