1
Vraag
2
Reacties
123sifra123

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Unlimited

Ik heb een dag unlimited genomen (voor de feestdagen), omdat ik een lang telefoongesprek ging voeren. Echter kreeg ik na het gesprek de melding dat mijn beltegoed inmiddels bijna op was. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
123sifra123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi! Bedankt voor je antwoord. Het was een tijdelijke bundel, die ik inderdaad als prepaid gebruiker had geactiveerd. Ik heb de Vodafone klantenservice gebeld en het geld is nu teruggestort. Nogmaals bedankt voor je antwoord. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @123sifra123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor prepaid bestaat er geen unlimited bellen, alleen internet gebruik, zie deze pagina van Vodafone. 
Ik mag er vanuit gaan dat je het over prepaid hebt, want je zei dat je beltegoed op was. 

Heb je een abonnement, dan kan je wel onbeperkt bellen aanzetten, maar dan zou je de opmerking van beltegoed op, niet moeten mogen krijgen. Voor deze informatie kan je kijken op deze pagina. Het is mij op dit moment niet helemaal duidelijk wat je nu hebt, prepaid of een abonnement. Maar gezien je zegt unlimited denk ik aan prepaid want bij een abonnement heeft het onbeperkt. Beetje door elkaar, maar misschien kan je hier iets mee en anders nog even uitleggen wat je hebt.

Als je deze informatie nog wil doorgeven, mocht je aan bovenstaande niet uit komen, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. Noem hier geen privé gegevens, dit is namelijk een open community en iedereen kan alles lezen! Dus als je bovenstaande niet bedoelt, benoem dan alleen hier nog even wat je hebt en dan komt er vanzelf iemand van Vodafone online en helpt je verder. Welke bundel had je precies aangezet?
 

123sifra123
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi! Bedankt voor je antwoord. Het was een tijdelijke bundel, die ik inderdaad als prepaid gebruiker had geactiveerd. Ik heb de Vodafone klantenservice gebeld en het geld is nu teruggestort. Nogmaals bedankt voor je antwoord. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic