1
Vraag
2
Reacties
AriedeBeuker

Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Toevoegen Red Together Extra

Als je een Red Together abonnement hebt, hoe kun je dan een Together Extra abonnement erbij bestellen?
Ik meen dat je dan 12,50 betaald en vervolgens dubbele data krijgt.
Maar hoe voeg je dat extra nummer (zelf) toe?
Ik ben heel "My vodafone" al doorgehuppeld, maar kom er niet achter....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AriedeBeuker
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt nu een Red Together Hoofd abonnement en verder nog geen Extra?
Dan heb je nu 80GB (mits je ook Ziggo hebt, anders 40GB) en krijg je 5,- euro per maand korting (ook alleen als je Ziggo hebt). Wil je nu een Together Extra erbij nemen dan krijg je 160GB (mits je ook Ziggo hebt, anders 80GB) en krijgt de Red Together Extra 2,50 euro per maand korting (ook alleen als je Ziggo hebt).

Via deze URL kom je uit op Red Together Extra Maand: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red6-red-together-extra-1m/true/?duration=2

LET OP: dit is een abonnement voor per maand. Ja kan ook kiezen voor 2 jaar contract, dan moet je even het vinkje zetten bij 2 jaar ipv per maand.

Ik hoop dat het lukt en laat het nog even weten.
Succes en leuk dat je er nog een abonnement bij neemt 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AriedeBeuker
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt nu een Red Together Hoofd abonnement en verder nog geen Extra?
Dan heb je nu 80GB (mits je ook Ziggo hebt, anders 40GB) en krijg je 5,- euro per maand korting (ook alleen als je Ziggo hebt). Wil je nu een Together Extra erbij nemen dan krijg je 160GB (mits je ook Ziggo hebt, anders 80GB) en krijgt de Red Together Extra 2,50 euro per maand korting (ook alleen als je Ziggo hebt).

Via deze URL kom je uit op Red Together Extra Maand: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red6-red-together-extra-1m/true/?duration=2

LET OP: dit is een abonnement voor per maand. Ja kan ook kiezen voor 2 jaar contract, dan moet je even het vinkje zetten bij 2 jaar ipv per maand.

Ik hoop dat het lukt en laat het nog even weten.
Succes en leuk dat je er nog een abonnement bij neemt 🙂
AriedeBeuker
topicstarter
Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb niet zozeer een tweede abonnement of nummer nodig, maar ik kan de extra data gewoon goed gebruiken....
Ik kom via jouw URL inderdaad op de juiste pagina.
Vreemd, dat ik dat via "My Vodafone" of de verkooppagina's niet kon vinden. (Probeer ook maar eens, miscchien lukt dat jouw wel)

In elk geval bedankt voor de juiste link.

Wat wel vreemd is: Via jouw link staan er eerst 2 Extra abonnementen en een prijs van €25,--
Als ik dan even het 2 jaarlijks abonnement aanvink en dan weer terug ga naar per maand, dan staat er één Extra abonnement voor €12,50 (wat ik wil)
Alle bedragen incl. de Ziggo korting.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Die prijs van 25,- euro zijn aansluitkosten.
Maar ik geloof dat wanneer je de Red Together Extra neemt dat je deze dan niet hebt.
Weet niet zeker, maar als ik de website zo bekijk kan ik die niet vinden.
AriedeBeuker
topicstarter
Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes


Het zijn niet de aansluitkosten volgens mij. Als ik op de link klik, krijg ik 2 abonnementen te zien. (zie afbeelding)
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik denk dat je koekjes in je browser iets onthouden.
Want er staat nu namelijk 2x een Maand abonnement van 15,- euro en daarom 5,- euro korting (2x 2,50 euro voor Ziggo). En dat maakt het dan 25,- euro. Wat je even zou kunnen doen is alle koekjes even wissen van je browser (of alleen die van Vodafone) en dan weer opnieuw naar die pagina gaan. Dan komt het denk ik wel goed.

Maar als je het nu zo doet dan heb je 2 abonnementen en dat wil je niet, je wilt er maar 1 bij 😉
AriedeBeuker
topicstarter
Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Dat dacht ik ook, dat het de cookies waren. Maar dat bleek het niet te zijn. Ik heb de koektrommel leeggegooid, en het ook nog in een andere browser geprobeerd.
Maar, zoals gezegd, als ik op die pagina eerst even het vinkje bij "2 jaar" zet, en dan weer terug, dan heb ik ineens wel één abonnement in het wagentje. (voor €12,50)
Maar daar moet je ook maar net toevalig achterkomen.
Echt belangrijk is het dus niet, het viel me gewoon op.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou ja, het is iets voor de automatisering van Vodafone om naar te kijken.
Misschien kan Steven dit bij de juiste afdeling neerleggen om te kijken wat daar nu aan de hand is.

Bedankt voor het melden en veel plezier met je Extra Red Together 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal het intern doorgeven! Dank je wel 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic