Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Hoi @ZwolleGuy,
Spijtig om te horen dat je net zoals Tim deze ervaring hebt. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je neigt om alles terug te draaien en naar een andere provider te kijken. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! Dit is zeker geen fijn begin. Het klopt wat mijn collega's aangeven. Het is helaas niet mogelijk om een betaling over te zetten naar een andere order. Dit is omdat de betaling gekoppeld is aan de order. Dit is tevens ook om er voor te zorgen dat alles klopt met de bedragen en het geen chaos wordt met betalingen en orders.
Normaal gesproken staat het bedrag binnen 15 werkdagen terug op een rekeningnummer. Bij een creditcard kan dit langer duren. Het makkelijkste is om hierover te bellen met mijn collega's van Status order via 0800-0560. Zij gaan over het maken en annuleren van orders. Na 15 werkdagen kan ik vanuit hier een verzoek voor je doorzetten. Mocht je na 15 werkdagen nog geen betaling binnen hebben, dan hoor ik het graag!
Ik zie hier 5 dagen staan
Ik ga dit intern doorgeven want dit klopt natuurlijk niet meer @ZwolleGuy Normaal gesproken staat het bedrag binnen 15 werkdagen terug op een rekeningnummer. Bij een creditcard kan dit langer duren. Ik heb het screenshot uit je bericht gehaald in verband met je privacy. Hierdoor snap ik heel goed waar de verwarring door komt.
En:
ik dacht dat we dit tijdperk achter ons gelaten hadden:
klant moet eerst (weer) betalen voordat je je geld terug krijgt.
mij werk ook bij een groot bedrijf maar wij kunnen wel betalen stop zetten ed.
men we we zijn trendvolgers.
waarom kan een commerciël bedrijf a la Vodafone/ Libertel dit niet?
Is totaal niet klantgericht en zeer onklantvriendelijk.
ik wacht dit weekend af en als ik dan niets op rekening zie staan gaat er een klacht in- en extern.
Dit telefoonnummer heb ik al lang gebeld. Nee, sorry
Dan weten jullie wat ik maandag ga doen
ik heb inmiddels mijn Creditcard maatschappij ingelicht en die gaan er nu ook achteraan.
ik ga dit bedrag niet aan de deur pinnen. Bovenstaande is het bewijs hiervan.
(en: ik heb al betaald: op 7 december jl)
(excuses van de spelfouten in mijn vorige bericht)
Hi @ZwolleGuy, laat ik voorop stellen dat ik het een verschrikkelijk goed idee vind om dit mogelijk te maken. Je hebt besteld, betaald, die order is geannuleerd, nieuwe order voor hetzelfde bedrag, koppel de originele betaling aan de nieuwe order en klaar is Kees.
Maar het systeem kan dat op dit moment gewoon niet. Dan kun je zeggen 'regel het maar', maar daarmee kan het nog steeds niet. Helemaal terecht dat je daar een klacht over indient en ik hoop dat dit in de toekomst mogelijk gaat worden, maar nu op dit moment vrees ik dat we niet kunnen voldoen aan jou wens.
Als het nu om €5,00 ging, had ik nog begrip kunnen opbrengen, maar het gaat om €776,83.
vind ik niet echt een klein bedrag. Jullie kunnen ook een e-mail sturen naar Dynalogic zodat ik niet aan de deur hoef te betalen.
mij merk ook telkens dat ik de eventuele oplossingen aandraag.
Raar.
Vandaag na mijn werk of in de pauze gaat de klacht eruit.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...