Ik ben al jaren zonder problemen zakelijke klant bij Vodafone, maar heb na de gebeurtenissen van afgelopen en deze week mijn vertrouwen in Vodafone wel verloren. Op 17 april '23 heb ik mijn zakelijke abonnement verlengd + daarbij een nieuwe iPhone aangevraagd. Op 18 april zou de telefoon bezorgd worden door PostNL. Die dag heb ik de hele dag thuis zitten werken, maar PostNL is niet langsgekomen. Via de Track&Trace zag ik dat de bezorger vertraging had en de telefoon alsnog die avond bezorgd zou worden. Dit is niet gebeurd. Sindsdien staat er 'Bezorgtijd onbekend. Fout bij bezorging. Nadere info volgt'. Op de 20e heb ik eerst gebeld met PostNL en die verwezen me door naar Vodafone. Bij Vodafone verwezen ze me door naar Dynalogic en toen ik eindelijk teruggebeld werd door Dynalogic (want nergens een nr te vinden, dus ik heb hen een mail gestuurd) werd ik weer terugverwezen naar Vodafone. Redelijk geïrriteerd heb ik toen weer Vodafone gebeld, waarna er een case werd aangemaakt. Op ma de 24e heb ik weer gebeld, want nog niks gehoord. Toen kreeg ik te horen dat de behandeling vd case 5 werkdagen zou duren. Vandaag is het de 26e en ben ik het redelijk zat. Ik zie die telefoon niet meer bezorgd worden en ondertussen gaat het nieuwe contract gewoon lopen. Ik heb daarom geprobeerd om me te beroepen op het herroepingsrecht (binnen 14 dagen) zoals vermeld staat in het contract. Ik heb 6!!! verschillende mensen aan de lijn gehad. 2x werd de verbinding verbroken nadat ik in de wacht werd gezet en 2x ben ik in de wacht gezet waarna ik weer terug was in het begin menu. Wat is dit voor slechte service?! De voorlaatste persoon die sprak gaf aan dat ik het contract niet kan annuleren voordat ik de telefoon binnen heb. ECHT?! De laatste persoon gaf aan dat eerst de case behandeld moet zijn voordat ik kan annuleren en dat de behandeling vd case 5-10 werkdagen kan duren. Het voelt inmiddels of ik in een afl van Jiskefet ben beland. Ik vind het vervelend dat de telefoon zoek is en wrs door iemand vd bezorging achterover is gedrukt, maar moet dit mijn probleem worden? Hoe kom ik van dit contract af?